Dit lijkt mij ‘too good to be true’, wat jullie?

Écht een top deal, IWC is normaal veel duurder!!!
Die verkoper heeft er overduidelijk geen verstand van!

Ik zeg metéén toeslaan en kopen voordat ie weg is! :shushing_face:

4 likes

Zeg niet dat die nep is maar een frankenstein betfijwel ik :wink:

1 like

Haha voor een oude 34 mm Rolex…

1 like

Was ook maar een grapje he :rofl::rofl: zou er nog geen 100 voor neerleggen

1 like

Gelukkig.

1 like

Dank, allen!

Het forum laat zich hier van zijn beste kant zien! Leerzaam, leuk en fijne reacties.

Grote blij :grinning:

3 likes

Dan moet het wel een Paul Newman zijne​:wink::rofl:

3 weken actief, korte beschrijving zonder details en jouw eigen vermoeden dat het niet klopt.

Als iets te mooi is om waar te zijn dan is dat het meestal ook!

Pol Nieuwman!

1 like

Gewoon 500 euro bieden, zegt de verkoper ja weet je zeker dat die nep is :joy:

Is gewoon imitatie hoor.
De text:
“Dit horloge is van zeer mooie kwaliteit” zegt genoeg lijkt me.
Bij een echte zou dat er nooit bij vermeld worden, want dat spreekt bij IWC voor zich.

En als je dat niet snapt, dan is er nog de verkoper die slechts 3 weken op MP zit.

Ik begrijp eerlijk gezegd niet eens waarom je hier vragen over stelt.
Je hebt toch niet onder een steen geleefd? :wink::smile:

3 likes

Hahahahahaha

En de prijs voor de meest waardevolle en sympathieke reactie gaat naar…

:+1:t2: Goed bezig, pik

4 likes

Nice find! Heb gelijk contact gezocht met verkoper.
Zelf zie ik beduidend minder alarmerende zaken aan de foto’s. Verwacht eerder dat het hele slechte foto’s van een aanbieder uit de states zijn en er betaald dient te worden via een Wester union banktransfer :joy:

1 like

Tja, wanneer je een topic start met een vraag waarvan iedereen het antwoord weet, behalve blijkbaar jijzelf, dan moet een onschuldig speldeprikje toch wel kunnen?

Ik kreeg laatst een email van een Nigeriaanse advocaat, die hulp zocht om een miljoenen erfenis naar NL te krijgen. Ik zou een aanzienlijk deel krijgen en ik hoefde alleen de €1000 administratiekosten te betalen.
Zou dit wel kloppen?
:joy::joy::joy:

Verdorie. Ik heb die mail vorige week ook gehad. Ik vrees dat we bedrogen zijn. We gaan die erfenis moeten delen…

4 likes

Als er in een advertentie gesproken wordt van “goede kwaliteit” is het sowieso al afgelopen voor mij.

2 likes

Heb ik ook gehad en binnen inmiddels had gezegd dat ze van de erfenis wel 10.000 extra administratie kosten af mochten houden.

hadden ze niet aan gedacht maar het is nu geregeld.

2 likes

Dat laatste wel. Heb al 3x gecashed :muscle::muscle:

1 like

ben het met je eens hoor!

Men wordt altijd helemaal zenuwachtig als er een horloge op marktplaats komt met niet te overdreven signalen van valsheid.

De drang om toch te hopen dat het wel klopt is dan helaas soms hoger dan verstand, en tuint men erin.

Maar er zijn zoveel red flags dat dit echt niet kan kloppen, de kans dat dit toch een echte iwc blijkt te zijn moet je gewoon niet nemen.

(je weet het natuurlijk nooit, voor hetzelfde geld woonde de verkoper onder een steen en is het een halve daap).

1 like