Dit TW Steel horloge vind ik echt mooi

50% te veel.

Doet me echt veel te veel denken aan AP.:frowning:
Daarom ook wel een van de mooiste (minst lelijke?) TW Steels.

Stiekum vind ik hem ook leuk, maar toch kies ik liever voor…tja waar lijkt hij nu eigenlijk op :wink:

Misschien komt ie er. Ik moet zeggen dat ik het ook een hoop geld vind voor een TW Steel maar ik heb 'm in m’n handen gehad en qua afwerking is het een erg goed horloge. Te duur is het imho dan ook niet, zeker niet vergeleken bij quartz chronografen van veel duurdere merken. Alleen de associatie TW Steel met mezelf moet ik nog proberen te maken :slight_smile:

Maar hij staat wel erg fraai om de pols hoor… En die afwerking… Bijzonder lastig als een merk dat ik als “niet voor mij” bestempelde ineens met zoiets komt…

EricPP Schreef:

Leuk maar ook niet mee dan dat. Daarnaast is ruim
Eur 600,- voor een quartz klokje van TW Steel wel
erg veel gevraagd…:S

Eric

Je neemt me de woorden uit de mond, ik denk er precies zo over.
Voor 350 euro en dan mechanisch, ja dan…

Orisfan Schreef:

Lijkt ie op deze??:smiley:

http://www.mijnalbum.nl/Foto-PWSRPFYB-D.jpg

Via kijkshop voor 50 euri:)

Groet
Herman

nee

Henrik Schreef:

Misschien komt ie er. Ik moet zeggen dat ik het
ook een hoop geld vind voor een TW Steel maar ik
heb 'm in m’n handen gehad en qua afwerking is het
een erg goed horloge. Te duur is het imho dan ook
niet, zeker niet vergeleken bij quartz
chronografen van veel duurdere merken. Alleen de
associatie TW Steel met mezelf moet ik nog
proberen te maken :slight_smile:

Maar hij staat wel erg fraai om de pols hoor… En
die afwerking… Bijzonder lastig als een merk dat
ik als “niet voor mij” bestempelde ineens met
zoiets komt…

nou Henrik, daar heb je jezelf toch met een dilemma opgezadelt, hoe kom je daar nu uit?
Even alle zorgen opzij, de TW Steel uit je hoofd en alle aandacht op de LE2011.

Ik heb zelf een Steel , afwerking is prima en lekker degelijk.
Maar deze heeft een aardig prijskaartje.
Maar dat is vaak met nieuwe modellen denk ik dan en vooral als er maar een bepaalde oplage van is.

Het is een kwestie van smaak , en heb je er de aanschaf voor over.
Ik heb veel duurdere horloges gezien van gerenommeerde merken die ik ook niet mooi vind.
Dan valt deze steel nog wel mee.
En als niemand hem koopt dan ben je toch de enige met een uniek ding om je pols. :slight_smile:

kan begrijpen waarom je em mooi vind. maar voor dat geld koop ik liever iets anders.

Ik vind de kleurstelling ook mooi Henrik, alleen jammer dat de naam van David op de wijzerplaat is gedrukt, veel merken hebben daar een handje van, IWC, Oris, Hublot, ik begrijp het best marketingtechnisch gezien maar doe het subtiel op de deksel oid. En ja tis vrij prijzig maar das maar net wat je uit wilt geven voor een bepaalde klok, ik bedoel meer dan 6000 voor een Omega Liquid Metal of een nieuwe Rolex SD is ook een prijs die wat betreft ook niet meer in verhouding staat met…tuuurlijk tis allemaal goed spul…en ze gaan als zoete broodjes dus ze kunnen het er voor vragen, zolang iedereen het maar koopt.

ik vind dat TW steel helemaal niet zulke gekke horloges maakt, heb zelf een all black versie, ik ben persoonlijk ook gecharmeerd van de nieuwe ceo goliath rosé goud, zwarte plaat, leren band. Leuke dresswatch voor 360 euro geloof ik.http://www.twsteel.com/collection/CEO/Goliath/CE3010.html

Gewoon kopen Henrik, het gaat er om of jij hem mooi vind!

Gedurfd en best een mooi klokkie, maar toch wel erg flink leentjebuur gespeeld bij andere merken. En dan 650 euris voor een twsteel-quartz. Hmmmm, de marketing-jongens zullen waarschijnlijk wel hun huiswerk gedaan hebben…