Dit TW Steel horloge vind ik echt mooi

Het moest er toch eens van komen en ik had het na Basel al aangekondigd (mocht er toen niets over zeggen), maar er is dus een TW Steel horloge wat ik echt erg mooi vind. En die is nu uit: http://www.horloge.info/nieuws/Spectaculaire-TW-Steel-CEO-Tech-David-Coulthard-Special/875

Ja het lijkt wel wat op dit, en ruikt wat naar dat, maar al met al en in 44 millimeter is echt gewoon een (imho natuurlijk) zeer fraai horloge, kwalitatief ook zeer goed afgewerkt. Ja quartz. Maar ja… het is een gevoel.

vind ik ook

:slight_smile: ik zie meerdere merken welke als inspiratiebron gediend kunnen hebben :slight_smile:

ziet er wel leuk uit. Ga je hem aanschaffen henrik?

Ik vind de TW Steel niet super. Te veel functies op de wijzerplaat en te veel grijs tinten. Acht stippen op de bezel stoort wat mij betreft de afleesbaarheid van het horloge, 60/8 ?
Wel mooi hoe de band doorloopt in de klok.

Mmmmm ze zijn goed bezig daar en 44mm is een mooie maat. Wel een hoog Hublot gehalte maar dat maakt me niks uit. Mooie klok!

Beter dan voorgaande modellen maar nog steeds niet mijn ding dat TW…

Smaken verschillen gelukkig, maar ik vind dit in dezelfde categorie lelijkheid vallen als bijv. de AP Royal Oak.

Horlogepagina en horlogeinfo zijn mijn opstartpagina’s dus ik las als eerste over de TW klok en dacht, zal ik hier een topic over starten: “te laat…”

ik vindt het wel wat hebben, zei hij die altijd fan was (is) van Coulthard…
Maar dik 600 euri vind ik ook wel weer wat…

Groet
Herman

Wat zouden we toch blij zijn met een limited, met de naam: Mechanical :slight_smile:
Verder helemaal goed :~

Ik moet zeggen dat ik deze zeer geslaagd vind, maar ruim €600…pff, echt te veel van het goede.

Gr,

Ron.

zeno Schreef:

Ik moet zeggen dat ik deze zeer geslaagd vind,
maar ruim €600…pff, echt te veel van het
goede.

Gr,

Ron.

+1

Hij kan mij niet bekoren.

Qua design kom uit bij veel goedkope klokjes.

Is niet bijzonder. Eerder een misbaksel.

Marco

Leuk maar ook niet mee dan dat. Daarnaast is ruim Eur 600,- voor een quartz klokje van TW Steel wel erg veel gevraagd…:S

Eric

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

weet je hoeveel van dit soort horloges met zelfde caliber en zelfde soort uiterlijk je bij de lucardi kunt kopen voor 639 euro …

Lijkt ie op deze??:smiley:

Via kijkshop voor 50 euri:)

Groet
Herman

't is iig beter dan die oversized puberklokken.

Nee, sta er nog steeds niet van te springen (en al helemaal niet voor €600).

Hoi,

Zoveel mensen zoveel smaken. Ik heb er niet veel mee, en vind het geheel eigenlijk wat “goedkoop” aandoen. Maar ja dat is uiteraard subjectief.
Het is niet mijn ding.

Groet,

Nico.

+1