Dit was het dan?

De afgelopen jaren zijn er verschillende horloges langsgekomen. Ik zal der wat laten zien die de afgelopen drie jaar de revu zijn gepasseerd. Vele zullen door één van jullie herkend worden als een oude liefde. :slight_smile:
Het begon allemaal met de overname van een Jack Lemans duiker van @Timelaps, waar ik helaas geen foto meer van heb. Die werd al snel ingeruild voor een Seiko duiker. Dit is het enigste horloge wat ik twee keer gekocht heb. De laatste keer met het X-je.

1 like

Ik zie het niet?!

1 like

Boeiend…ga vooral door…

Wat ga je haar laten zien @Franc1234 ?

2 likes

Om op je topic titel te antwoorden: blijkbaar wel, al hangt het van jezelf af

2 likes

Ok, nou het was gezellig, veel plezier met je X-je, laat je nog wel wat horen hoe het verder ging?

Hij sluit z’n topic af met een zoen. "X"
Dit was het hoor, jongens, op naar het volgende.

Nee, ik drukte iets te vroeg op posten, maar ik ga gewoon verder met dus het posten van de eerste Seiko.

Mijn interesse voor horloges was reeds als kind groot, en deze deed me nogal aan een oude liefde herinneren, dus ook gekocht.

Als je me een aantal jaren geleden een duiker had laten zien en je had gezegt dat ik daar mee ging lopen had ik je voor gek verklaard, maar het went snel schijnbaar. Er zijn er een aantal langs gekomen…

Ik maakte mijzelf wijs dat het ook bijzonder nodig is om in een ruige omgeving de tijd te weten, dus ja…Casio dus…

Mijn mooiste aankoop heb ik aan mijn vader gegeven voor zijn 80e verjaardag. Hij had altijd al graag een IWC Portuguese willen hebben en deze kwam aardig in de buurt. Wat een prachtklok!

Uiteindelijk heb ik alle duikers weer geflipperd en mijzelf een mooie Seiko aangeschaft.

Toen werd het pas echt link, de Seiko geruild, samen met wat anders, tegen een prachtige Frederique Constand. Dat ging een tijdje goed, maar er moest toch weer een duiker komen. Gelijk maar de mooiste betaalbare naar mijn mening…de Sumo.

Toen kwam dus het fenomeen keuzestress… :slight_smile: Ik heb de hele handel nu verkocht. Wat gebleven is zijn twee horloges die nooit weggaan, namelijk het oude horloge van mijn vader en een horloge wat mijn moeder gedragen heeft het laatste jaar dat ze leefde.

Nou mensen, bedankt voor jullie aandacht, ik heb nog maar één horloge wat ik draag. Ben benieuwd hoelang ik dit vol hou. :slight_smile:

c.

23 likes

Dat hou je niet lang vol.

Maar euhh, leuk verhaal.
En er gaat zeker nog een vervolg komen.
Dat ga je de volgende titel geven: het bloed kruipt ……

:sunglasses:

2 likes

Mooi verhaal🖒…ben benieuwd naar het vervolg…bij mij komen er alleen maar meer bij​:hushed::blush:

2 likes

Het verhaal is nog niet uit…want zo werkt het niet. :grin:

Ben heel benieuwd naar je volgende avonturen! :wink: :+1:

2 likes

Ah, toch nog een mooi verhaal.

1 like

We zullen zien…al twee weken 1 horloge om…maar goed, ik zeg niet voor niets AL twee weken… :blush:

1 like

Leuk verhaal maar ik heb het vermoeden dat er toch nog een vervolg komt.
Laat maar komen tzt.

1 like

Ben ook zeer benieuwt hoe dit gaat eindigen.

1 like

Die sumo had je niet weg moeten doen! :cold_sweat: Dat had een mooie sportieve aanvulling geweest op je dress watches. :slight_smile:

1 like

Dit komt me voor als een moment van bezinning… :thinking:

Op zich heel verstandig hoor, even ademhalen, richting bepalen ennn…
Waarschijnlijk besluiten om voortaan wat doordachter te gaan kopen.
Komt helemaal goed, de juiste volgende klok komt vanzelf op je pad. :blush:

2 likes

Ja, dus toch een cliffhanger. Je houdt de spanning erin.

1 like

Het was te proberen. Maar blijkbaar ben ik dus echt een horlogefreak. Zó kan ik niet op vakantie, dus maar oude bekende opgehaald. :slight_smile:


Was een hele zoektocht om dit horloge 2e hands te vinden, maar gelukt!

6 likes

Ha gaaf… hier het begin van toch weer een nieuw avontuur! TOP! :+1: :sunglasses:

Heel veel plezier met je nieuwe klok! :relaxed:

1 like