Haha. Applaus. Zou het echt knap vinden al je het bij deze 5 zou kunnen laten. Door de tijd genomen.
Dank je! Je bent de enige niet blijkbaar Jullie ongelovigen moeten wel uitkijken, door jullie bijdragen groeit mijn kracht met de seconde
Ik mis de optie: Ik ben al gestopt
Optie één dekt die lading toch?
Hm, ja eigenlijk wel
Zou maar zo kunnen en ik wens je succes, ik vrees dat het tzt weer begint te jeuken.
Thnx!
Het hele universum draait om cycli. Je zal merken dat het na verloop van tijd toch weer gaat kriebelen om iets aan te passen in de collectie.
Maar die is nu wel mooi!
“Een goede reiziger heeft geen vastomlijnde plannen en de aankomst is niet zijn doel.” – Lao Tzu
Dat klopt. Maar de duur van de cycli is altijd onvoorspelbaar en verschillend. Ik heb de overtuiging dat mijn huidige lang genoeg zal duren
Een goede reiziger weet ook wanneer het tijd is om de trein te verlaten
Mijn kleine collectie zit wel in een eindstatus.
Heb 9 horloges, maar een box met plaats voor 8.
Ik overweeg daarom nog verkoop van een Roamer. Deze :
maar dat is het dan wel.
Voor langere tijd.
Dat wordt binnenkort:
Waarom zou ik een ´goede´ reiziger willen zijn. Veel te saai
Mooie collectie @PeterPG, daar zou je inderdaad tevreden mee moet zijn:grin:.
Ik denk ook niet dat het een kwestie is van niet tevreden zijn, maar de constante stroom van verleidingen die dagelijks langs komt.
Zelf merk ik dat ik de laatste maanden ook meer rust heb gekregen en schrijf dit maar toe aan de recente wisselingen in de collectie. Let’ hope😉
Succes gewenst.
Dank je wel!
Speelt zeker een rol, maar laten we wel wezen, het is geen zaak van leven of dood
Geloof je het zelf? Dit stuur je op zondagochtend 8 uur… na de hele nacht wakker gelegen te hebben
Ja.
Nee, juist heerlijk geslapen door mijn gisteren al genomen besluit.
Eigenlijk zie ik nog genoeg gaten, zowel qua mechanische als kwartshorloges. Maar het is jouw collectie, niet de mijne
Succes met je voornemen!
Overigens heb ik ook een koopstop, maar vooral omdat ik geen idee heb wat ik zou willen. Een beetje “het heeft allemaal wijzers, dus wat is het verschil?” … teken om de zaken eens een tijdje te laten bezinken, dan komt er vanzelf iets bovendrijven.
Als je die moet dichten dan kom je op een collectie van enkele honderden uit… en dan nog is er wel iets dat mist
In mijn geval een besluit, maar daar is nog niet iedereen van overtuigd geloof ik