Dit weekend: Horlogeforum.nl Meeting en Limited Uitreiking!

De Steinharts zijn nog niet in Nederland, maar ze zijn wel af en ik heb de belofte gekregen dat ze volgende week hier zullen zijn. Ik heb ook al foto’s gezien en ze zijn in één woord… prachtig! Maar de meeting is natuurlijk niet alleen voor Limited bestellers!

Alle leden van Horlogeforum.nl (lid vanaf 1 november 2011) zijn weer van harte uitgenodigd voor de jaarlijkse Horlogeforum.nl meeting (de 9e alweer!). De meeting zal plaatsvinden op zondag 27 november 2011 in Rotterdam bij Horloge.nl (check http://www.horloge.nl voor het adres) en zal beginnen om 15:00 uur, toegang is natuurlijk gratis.

Parkeren kan voor de deur en in de buurt. We hebben van 15:00 tot ongeveer 18:00 uur de “toko” voor ons zelf. Tijdens deze meeting is het, net als vorige meetings, dus weer veilig mogelijk (er is zelfs camerabewaking!) enkele stukken uit je collectie mee te nemen, waarvan je weet of hoopt dat anderen deze graag eens in het echt zouden willen zien. Je kunt ervaringen uitwisselen, vragen stellen of beantwoorden en lekker kletsen over horloges enz enz. Het is dus een open meeting, je hoeft geen Limited te hebben gekocht, je voorkeur voor vintage of nieuw, of je man bent of vrouw, Vlaming of Nederlander, maakt niet uit, alles is welkom (zolang je sinds 1 november lid bent van het forum)!

Tijdens de meeting zal er door Tom een quiz worden gehouden, waarbij nummers 1, 2 en 3 een prijs krijgen die beschikbaar is gesteld door Horlogebanden.com (zie: http://www.horlogebanden.com).

Ook kunnen we ongestoord onze gang gaan met de uitreiking van de Limited Edition 2011 (als je een Limited hebt gekocht en je komt deze halen is legitimatie verplicht!).

Wil je naar de meeting komen, mail dit dan door op: webmaster@horlogeforum.nl. We zetten je dan op de gastenlijst, zodat je bij de deur ook wordt binnengelaten :smiley:

Wij (Werkgroep Limited Edition 2011 en uw moderatoren-team) hopen jullie allemaal (weer) te zien!

prachtig!!!

eindelijk, ik zal er zijn waar het ook is.
Ik verheug me nu al.

veel groetjes

Lenno

Fotografen aanwezig t.b.v. een ‘smoelenboek’?

Kan proberen om een korte quiz te maken maar iemand anders mag voor de prijzen zorgen.

mooi! zin in!!

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

Het lijkt me moeilijk te doen om meer dan de ca. 35 ingeschrevenen in een klein zaaltje te proppen. Wat nu gaat komen is een lijstje met diegenen die inderdaad willen komen…

SuperC Schreef:

Voor iedereen toegankelijk?

jammer…ben op de horlogebeurs in Keulen…:frowning:

de Sint komt die middag… even kijken wat er mogelijk is.
Gelukkig is er in ieder geval een datum (tu)

Yes, yes, yes!!! Eindelijk, Sinterklaas is vroeg dit jaar…:)-DX(:}:~

Ik kijk uit naar de officiële bevestiging.

Eric

Ik heb geen limited, maar als het bij horloge.nl is kom ik sowieso wel langs. Leuk om ook de winkel eens te zien hoe het geworden is.

Staat genoteerd, had nog geen afspraak staan :wink: (wat erg uitzonderlijk is de laatste tijd :frowning: )

Voor iedereen die voor 1 november lid was van het forum.

Oef, zondags is wat moeilijk voor mij ivm werk in de middag. Ben benieuwd naar de details van de indeling/tijdschema. Misschien dat ik 't net wel/niet haal.

Super! Ik kan niet meer wachten… :slight_smile:

spannend!

Lijkt me leuk, ik zal kijken of ik heen kan. Ik zal kijken of ik vervoer heb. Misschien dat ik het kan combineren met mensen uit de omgeving Groningen?

Ja leuk! Horlogebanden.com (kijk ook eens op http://www.horlogebanden.com ;))zorgt voor prijzen!

Ziek melden? >X

Legitimatie: rijbewijs is voldoende neem ik aan?
Oh en is er mogelijkheid om meteen de band van je limited bij te laten stellen? Ik heb niet van die tooltjes thuis namelijk…