Moet je nog even geduld hebben. Het is morgen pas
mcfr Schreef:
Moet je nog even geduld hebben. Het is morgen pas
Huh ::o was 't niet de 28e?!?
Voor degenen die erbij kunnen zijn: heel veel plezier!
Nee, het is echt morgen, zondag 27 november
Dus als ik het goed begrijp zijn er in 1 jaar tijd twee uitreikingen geweest
r.obelink Schreef:
Dus als ik het goed begrijp zijn er in 1 jaar tijd
twee uitreikingen geweest
Nee, dat begrijp je niet goed
http://www.horlogeforum.nl/read.php?2,248337,248337#msg-248337
28 november 2010 en nu 27 november 2011
mcfr Schreef:
r.obelink Schreef:
Dus als ik het goed begrijp zijn er in 1 jaar
tijd
twee uitreikingen geweestNee, dat begrijp je niet goed
http://www.horlogeforum.nl/read.php?2,248337,24833
7#msg-24833728 november 2010 en nu 27 november 2011
Dat zijn er echt twee in één jaar…
Binnen één jaar. Niet in één jaar
Ik had willen komen, maar kan de tijd niet vrijmaken.
Maar dat weerhoud me er niet van om iedereen die wel gaat een prettige meeting toe te wensen(tu)
Volgende keer beter:D
28 november 2010 en nu 27 november 2011
Dat zijn er echt twee in één jaar…
Dat kan ik nog steeds niet met je eens zijn. Tom zegt het goed binnen een jaar. Groot verschil.
Aan iedereen die vandaag een LE mag ontvangen of naar de bijeenkomst gaat, een hele fijne dag en heel veel plezier met de nieuwe aanwinst, ik hoop dat ik nog mooie foto’s te zien krijg.
+1 (tu)
Good luck.
Ik vind hem top! (tu)
In het echt is die ook mooi.
Heb net de band op maat gemaakt en de overige schroefjes ook even nagetrokken, konden allemaal nog een kwart slag aangedraaid worden.
Ik heb een paar uurtjes genoten van allerlei horlogemoois.
Het was top.
met vriendelijke groet,
Aad
Ik heb geen foto’s gemaakt. Limited is mooi, maar iedereen weet wel waarom ik hem niet heb Maar eerlijk is eerlijk ziet er leuk uit.
Ook weer leuke gesprekken gehad met mede forumleden. En leuke horloges gezien. Geslaagde dag.
Ik vond het gezellig en ook leuk om de horloges van Mick te zien! Daarnaast ook weer gezellig om mede forum leden te ontmoeten!
Bedankt Horloge.nl voor de gastvrijheid en ook Maurice & Co voor de goede zorgen.
Ik vind de LTD een prima horloge. Net op maakt gemaakt en zit goed. Band is degelijk. Leuk om op de wijzerplaat ook “limited edition 2011” te hebben staan.
Minpuntjes? De draairing is eenrichting, wat bij GMT eigenlijk niet zou moeten (maar wel begrijpelijk aangezien ze waarschijnlijk de basis voor al hun modellen hetzelfde hebben).
Daarnaast vind ik de datumweergave vrij “diep” liggen. Saffierglas ligt er mooi op.
Kortom, ik ben er blij mee!
Voor een eerste meeting vond ik het ook erg gezellig. Was een flinke autorit, maar neemt niet weg dat ik het echt de moeite waard vond! Leuk om wat mensen eens IRL te zien alhoewel ik de helft w.s. nog steeds niet echt ken… haha!
Wat betreft de limited, ik vind 'm erg geslaagd en hij staat prima om de pols! Op naar de volgende Limited!!