Dit zijn ze voorlopig.....het wordt even pruimentijd...;)

Voorlopig zal mijn collectie zich even niet meer uitbreiden. (althans dat probeer ik) :smiley:
Ik moet me even concentreren op andere zaken. Mijn vrouw wil nu ook wel eens een mooi horloge en die heeft een dure smaak. Zelf zal mijn eerstvolgende aanwinst ook in het duurdere segment worden gezocht. Ik heb een leuke collectie waar ik erg blij mee ben. Natuurlijk blijf ik het forum op de voet volgen ook al is dit niet erg verstandig voor een verslaafde zoals ik. :smiley:
Ik heb maar even een collage gemaakt van de huidige stand van zaken. Dus voorlopig geen nieuwe aanwinst fotos meer. Tenzij ik weer een groot pokertoernooi win natuurlijk.

Mmmm ik zie dat ik mijn Alpha sub ben vergeten. Nou ja die kent iedereen wel toch?

volgens mij blijf ik bij je overzichts foto’s posten van leuke collectie :smiley:

ziet er goed uit.

Mooie verzameling zeg.
Ben benieuwd hoe lang je het volhoudt vooraleer ernstige onthoudingsverschijnselen je door de knieën zullen doen gaan.
Driemaal “voorlopig” in je boodschap plus de escapemogelijkheid van een pokersucces…ik vrees het ergste.

Ga je het ons wel eerlijk opbiechten als je toch zwicht in de tijd die ligt tussen “nu” en “voorlopig” ??
STERKTE !!

Ik beloof hierbij plechtig een foto te posten wanneer ik in de fout ga. :smiley:

Er is nog wel een stalen band voor mijn citizen duiker onderweg dus die telt niet mee. :wink:

Dat neem ik aan , als uw vrouw dit alle dagen ziet , dat ze ook wel eens een mooie horloge wil :slight_smile:

Ze heeft ook wel wat horloges hoor. En laat ik maar niet over ringen en armbanden beginnen. Maar ze wil nu echt iets moois. En dan bedoelt ze iets met 3 nullen achter de komma. Dat kost even tijd. En eerlijk gezegd heb ik ook wel zin in een Omega of iets dergelijks. :smiley:

aha drie nullen achter de komma, probeer maar eens een juwelier te vinden die met zulke prijzen rekent :smiley:

Master-Fan Schreef:

aha drie nullen achter de komma, probeer maar eens
een juwelier te vinden die met zulke prijzen
rekent :smiley:

Je begrijpt wel wat ik bedoel toch? Moet zijn dus voor de komma maar en dan nog een cijfer ervoor… eh. Nou ja eh. Erg duur dus. :smiley:

dreski Schreef:

Master-Fan Schreef:


aha drie nullen achter de komma, probeer maar
eens
een juwelier te vinden die met zulke prijzen
rekent :smiley:

Je begrijpt wel wat ik bedoel toch? Moet zijn dus
voor de komma maar en dan nog een cijfer
ervoor… eh. Nou ja eh. Erg duur dus. :smiley:

:stuck_out_tongue:

Echt een collectie die mij wat doet. Ik ben gek van automatische duikers en er ligt genoeg moois in jouw collectie!

Ik vind het overigens niet vreemd dat jouw vrouw nu eens een nieuw horloge wilt. Met zoveel moois is de kans dat je partner word aangestoken natuurlijk heel groot!

Hallo Dreski

Je bent in elk geval elke dag van de week voorzien van een andere aanwinst:)
(net als vele andere forumleden denk ik…)

maarrre leuke collectie hoor(tu)

Gr dennis.

Hmm… er waren geen liefhebbers voor de Hamilton ? Da’s toch een fraaie klok!

Mooie collectie… We zien uit naar je volgende “nieuwe aanwinst” post :slight_smile:

Groet
Mark

Er waren wel liefhebbers maar die wilden de prijs niet betalen. Aangezien ik weer een pokermeevaller had besloot ik hem gewoon te houden. En ik heb daar geen spijt van.

Leuke collectie! Ik ben - net als enkele anderen hier - inderdaad benieuwd wanneer je weer zondigt, Dreski! :wink:
Maar schaam je niet, we leven met je mee! Sterker nog, we begrijpen je! :smiley:

Hallo Dreski,

Wat een collectie!
Zit je niet stiekem al aan een nieuw lid te denken?

Groeten,

Ron.

Da’s dan goed uitgepakt !

groet
Mark

Ik zie de hele dag nieuwe gegagdigden. Het is zwaar maar ik moet volhouden. :wink:

Pruimentijd:

Dreski zag eens pruimen hangen,
O! als polsklokjes zo groot.
't Scheen, dat Dreski wou gaan plukken,
Schoon zijn vader 't hem verbood.
Hier is, zei hij, noch mijn vader,
Noch het forum, die het ziet:
Aan een Bay, zo vol geladen,
Mist men vijf, zes pruimen niet.
Maar ik wil gehoorzaam wezen,
En niet plukken; ik loop heen.
Zou ik om een hand vol pruimen
Ongehoorzaam wezen? Neen!

Vrij naar “Jantje zag eens pruimen hangen”

Mooie verzameling. Ik ben toch heel benieuwd wat de volgende aanwinst gaat worden en dan bedoel ik diegene in het duurdere segment.

Maar ga nu eerst maar eens van deze fraaie klokken genieten