Zo nu en dan heb ik een diver in de collectie, en gaat hij er weer uit. Ik heb de afgelopen 2 jaar, drie verschillende steinhart divers gehad van 42mm, vanaf het moment dat de 39mm vatiant uit kwam wou ik hem kopen, maar er kwam telkens wat anders op m’n pad.
Nu wil ik er echt 1 kopen! Ik twijfel tussen de volledig zwarte, of de pepsi GMT… welke zouden jullie kiezen en waarom?
De zwarte is simpel en kan overal bij, maar de gmt vind ik interessanter en kleurrijker…
Klein oproepje!
Zijn er leden wonend in de buurt van Den Haag die in bezit zijn van 1 van deze 2 en is bereid om mij deze een keer te laten passen? Kans is klein maar kan het proberen!
Probeer gewoon de Pepsi GMT als eerste. Bevalt deze niet dan kun je hem volgens mij redelijk vlot flipperen, kost je hooguit een paar euro maar er zal voldoende animo zijn denk ik.
Een passen en kijken of hij in de smaak valt is vaak voor de langere duur onvoldoende, tenminste bij mij, maar ik ben geen graadmeter in het lang houden van horloges
Tussen die twee de Pepsi. Da’s bij de keuze tussen twee Rollie GMT’s niet anders. Sterker nog, ik begin de SKX Pepsi te waarderen. Veel collecties kunnen kleur gebruiken.
Ik zou voor de Pepsi gaan. Altijd mooi om wat kleur in de collectie te hebben én je oog valt er wat sneller op, zodat je er wat vaker naar kijkt (dat is bij mij zo iig )
Wat is de reden dat je tot een paar maal toe de Steinhart-horloges hebt weggedaan? Is dat echt alleen het formaat of zijn er ook andere redenen? Ik denk dat je dat heel helder moet hebben voor jezelf voordat je tot de aanschaf van een horloge over gaat.