Diver rond 1000 euro

het gaat toch een seiko spb143 worden… dus als iemand een 2021 exemplaar heeft ZONDER lume pip op 3 uur, ik hoor het graag !

4 likes

Zoiets?

3 likes

Prima keuze. :ok_hand:

1 like

Doen! Staat hier ook op de shortlist.
Mijn horlogespaarvarken laat het helaas nog niet helemaal toe, maar wie weet binnenkort ook aan mijn pols … als ik niet per ongeluk al iets anders koop. Oh oh, 't kriebelt weer. :wink:

Overigens hoef ik 'm niet per se zonder marker naast de datum. Ik vind het prima mét. Sterker nog, het viel me tot voor kort helemaal niet op. :see_no_evil:

Ik doe hard mn best om mn collectie zo klein mogelijk te houden en degene die ik heb te dragen met plezier. Vandaar mn logica dan liever ene die iets duurder is maar wel naar mijn smaak.

1 like

Eens, CW

2 likes
1 like

Even een teasing plaatje dan om de motivatie er in te houden :laughing:

3 likes

kan echt niet wachten

1 like

Ik heb er precies zo een. Is mijn daily wear (tot nu toe…). Ik ben er super blij mee: Het design (combi van duiker/field watch), de specs (200m), de dunne kast (11mm!), een echt “Strap monster”. Dress it up or down. Alles.

En toch doet dat Invicta fysiek altijd een beetje pijn… XD

2 likes

Ik kwam dit plaatje tegen op Instagram. Zo transformeert die van een sportief, maar serieus zakelijk uiterlijk naar een lekker zomers horloge. Ik heb het bandje maar gelijk besteld.

2 likes

Bestel dan ook maar een tropic rubber ervoor, dat is een horloge waar deze er perfect op past.

1 like

Er is al een Waffle Strap van Uncle Seiko onderweg :wink:

1 like

Ben je inmiddels geslaagd?

Staat er weer een te koop: klik. Ook met een lumepipje wat ik overigens, hoe langer ik ernaar kijk, steeds leuker begin te vinden. :wink:

2 likes

bedankt voor je tip die had ik nog niet gezien! topper.

ja ik begin de lumepip te accepteren. ik wil ook geen horloge van een jaar oud gaan kopen, wat meestal het geval is bij die zonder lumepip.

3 likes

Dat kun je bij deze Diashield Seikos rustig doen hoor, de kasten en banden (excl. sluiting) zien er - mits er geen ontzettend gekke dingen mee gedaan zijn - meestal nog als nieuw uit. Bovendien hebben ze 24 maanden garantie, dus eentje van een jaar oud zoals die van je koninklijke naamgenoot kun je ook rustig kopen denk ik. Heb je nog een jaartje om de boel stuk te laten gaan.

Maar goed, er is dus zat keuze!
Succes daarmee enne bij twijfel, niet inhalen … :wink:

1 like

Bedankt allemaal voor de reacties. Super!

Mag slotje op.

1 like

En eentje gevonden?