Diver rond 1000 euro

Beste HF

Ik heb op het moment een san martin sn019, de submariner hommage. Prachtig als deze is…je voelt toch dat het een nepperd is en daarom ben ik langzaam op zoek naar een vervanger. Het hoeft geen 1000 euro te zijn het liefst minder…ideeen en fotos zijn welkom. Mijn eerste gedachte ging uit naar een 39mm hydroconquest maar ik kan me niet over die glimmende midlinks heenzetten voor die prijs. Als deze een matte bracelet has was dat ehm waarschijnlijk. Daarnaast dacht ik aan de spb143j van seiko maar deze is met zn 178gram iets te chubby voor mij. ( sorry voor de bodyshame/caseshame).

Bedankt allen alvast.

Roy

4 likes

Een Occasion Oris Aquis

Dat chubby moet je je maar overheen zetten…

Die Seiko SPB is ook tof idd…

13 likes

Of een Oris 65!

4 likes

Zo chubby is die SPB toch niet? Het horloge heeft een bescheiden formaat, dan eventueel niet op staal dragen.

Mijn suggestie is de Invicta Combat Sub.

7 likes

Mijn tip, een 2e hands Oris Aquis. Die zijn rond die prijs wel te vinden en dragen zo super comfortabel.

2 likes

Kijk eens naar deze Baltic. Microbrand uit Frankrijk.
39mm, domed saffier en gewoon enorm goed afgewerkt. :ok_hand:

8 likes

Dit. :point_up: Op rubber strap is een Oris 65 absoluut best value for money rond 1k tweedehands.

16 likes

NY0040-17LE

15 likes

Auwtch

4 likes

Idd: Citizen, Baltic, Oris 65 in die volgorde qua budget. Topic kan al dicht :wink:

1 like

Kijk even bij marathon. Onder andere @junior kan er meer over vertellen
Voorbeeldje:

2 likes

Die is idd mooi…maar geen saffier glas. Vind ik vandaag de dag toch wel de standaard :thinking:

Mijn Davosa die hier te koop is.
Is geen neppert … is een hommage maar wel ineens de meest kwalitatieve die er is. Heb je nog een euro over voor een snoepje.

(Sorry voor de vettige veegjes)

1 like

Wat is het typenummer van die op de foto die is prachtigg. Veel oris hebben zon rare aanzetmaat dat heeft deze niet

1 like

Dan ga ik compleet de verkeerde kant op…de bedoeling was net weg te blijven van de rolex look. Bedankt voor je bericht

1 like

Dit is de nieuwste uitgave…de Sixty-five Glow. Ik heb 'm morgenochtend binnen en zal zeker nog wat foto’s plaatsen. :smile:

7 likes

Ga ik doen thanks

1 like

Kan niet wachten op je fotos…prachtig horloge!!

1 like

Dank. Maar kijk idd eens naar de Sixty-five modellen…zoveel om uit te kiezen. En tweedehands voor nette prijzen. :+1:

1 like

Het is heel persoonlijk maar heb je de 143 al eens gepast? Met zijn 40mm vind ik het een vrij bescheiden duiker.
Wat ook leuk kan zijn is de SPB187. Er staat er zelfs nog een te koop hier op het forum.

Voor je referentie, ik heb 18cm polsen.

Hier zijn ze nog naast elkaar.

De 187 is eigenlijk 42mm, maar draagt ook als een 40mm. Hij sluit nog iets beter aan om de pols dan de 143.

6 likes