MIDO ( true ) GMT
44mm en circa €1150 nieuw…
Niet klein maar een lug to lug net <50mm is niet slecht. En true gmt voor dat geld… ik zou niet weten wie dat nog meer doet?
Da’s simpel…niemand
Mooi zeg Gefeliciteerd
Je mag de mijne wel overnemen.
Ik had bv wel een Wimbledon 41 smooth willen dragen vandaag.
Deze mocht destijds helaas niet mee. Wel “in bestelling”.
Ps, volgens mij wou je hierop een slotje
Oops!! Dat was niet de bedoeling excuus. Mooi horloge trouwens haha
Wat ik had willen dragen vandaag … dat is vrij makkelijk als ik dan toch mag dromen.
een Patek Philipe Perpetual Calendar Chronograph 3970EG uit mijn geboorte jaar
absolute een horloge waar ik van droom om hem ooit in bezit te hebben, of dat gaat lukken is de vraag.
Als de Zenith Type 20 past is dit een geen belemmering
De nieuwe AVI GTM Pilot reeks rocks!
Stevig aan de prijs, dat wel voor een horloge met lederen band
Dit ! Er staat er nu welgeteld 1 op chrono24
Even een foto ‘geleend’ van @Racerke
Maar op een 18,5cm pols een 36mm ?
Hieronder een 37mm Seiko5 om mijn pols…was toen wel circa 5 kilo lichter
Persoonlijk vind ik dat echt geen gezicht, ziet eruit als een kindermaatje Maar er zijn er hier die dat niet vinden
Gewoon doen! valt wel mee in het echt
Als je wat grotere horloges gewend bent gaat dit nooit meer lukken. Je gaat het proberen, je gaat jezelf wijs maken dat het kan maar uiteindelijk ga je vaststellen dat het niet lukt.
Als je heel je leven kleintjes gedragen hebt en nog niet ‘geproefd’ hebt van de grotere modellen kan het zeker passen.
Ik heb vele jaren met veel plezier 36 gedragen maar toen ik dan is een 42 gekocht en vaak gedragen had was het heel moeilijk om nog -40 te dragen. Nu nog één 36mm in mijn verzameling. En die komt eigenlijk niet meer aan de pols maar verkopen doe ik die niet. De oudste dochter is al even verlekkerd op horloges als ik en 36 is een heel mooie dames maat.
Disclaimer: een mening zoals een ander, geen feit
Dit had ik graag vandaag willen dragen :