Diver zwart-oranje

Beste horlogevrienden. Ik kreeg een nieuwsbrief van Roland Kemmner dat hij een nieuwe diver heeft gemaakt in een beperkte oplage van 100 stuks. Het horloge is 39mm zonder kroon en heeft een ETA 2824 automaat.
Groet Roelof

Mwah…

Wel fijn dat het een no-date is (tu)

Heeft Kemmner een eigen site?

Het lijkt meer een modehorloge in deze kleurstelling.

Wel leuk voor Oranjefeestjes/wedstrijden.

Hij is bezig met het verder opbouwen van zijn site. Ook lang niet alles dat hij verkoopt, is daarop te vinden.
https://sites.google.com/site/rolandkemmner/
http://shop.ebay.com/erkahund/m.html

Goede fabrikant maar lijkt wel veel op die
van Orange Watch Company. Wel leuke look!

El penumbra Schreef:

Het lijkt meer een modehorloge in deze
kleurstelling.

Wel leuk voor Oranjefeestjes/wedstrijden.

Ik denk dat de oranje kleurstelling van de wijzers + indices een beetje patina-achtig moet overkomen. Dat lettertype van 200m = 660ft met daarbij een erg “creatieve” variant op het logo van het oude Heuer maakt dit voor mij niet tot een van de meest vernieuwende horloges/merken, vooralsnog dan.

Ik vind de Kemmner Octopus veel mooier…

Ik vind hem juist echt schitterend…(tu)
Hij zal helaas vast niet echt betaalbaar zijn voor me voorlopig

Mooi horloge, mooie uitstraling en erg levendig met dat oranje.
Door die kleur wel weer beperkt waar 't horloge bij past, maar als je 'm gebruikt waar ie voor bedoeld is, maakt dat ook niet zoveel uit.

Volgens mij wil Kemmner ook niet persé vernieuwend zijn, maar een prima kwaliteit mechanische horloges leveren tegen een eerlijke prijs.

Prijs zou je wel eens mee kunnen vallen, zeker gezien het Eta uurwerk waarvan ik begrijp dat de prijzen van die Zwitsers flink omhoog (zijn ge)gaan. Inclusief verzenden ben je rond de €250 kwijt.

Roelof Schreef:

Volgens mij wil Kemmner ook niet persé vernieuwend
zijn, maar een prima kwaliteit mechanische
horloges leveren tegen een eerlijke prijs.

Ik dacht “ik gebruik maar eens wat andere terminologie” om een Steinhart-achtige discussie te voorkomen… :wink:

Eddy C. Schreef:

Roelof Schreef:

Volgens mij wil Kemmner ook niet persé
vernieuwend
zijn, maar een prima kwaliteit mechanische
horloges leveren tegen een eerlijke prijs.

Ik dacht “ik gebruik maar eens wat andere
terminologie” om een Steinhart-achtige discussie
te voorkomen… :wink:

+1

Jammer dat hij niet wat groter is. Wel een mooi horloge.

Dat vind ik ‘geen geld’. Als het niet teveel moeite is, zou je me aub een link oid kunnen sturen zodat ik kan kijken hoe ik hem eventueel kan aanschaffen?
Veel dank

Stuur maar een mail aan roland.kemmner@t-online.de. Krijg je binnen no time antwoord.
Groet Roelof

Ook in het engels??

Ja hoor. Én als ik zijn klantgerichtheid goed inschat dan reageert hij ook op vragen in het Nederlands

Wat zou deze kosten? Iemand?