Diverse Limited Editions

Ik vind in ieder geval dat je een mooie verzameling hebt. Kun je wat mee vertellen waarom je allemaal van dit soort horloges hebt? En waar heb je ze meestal gekocht?

3 likes

Als je nou meteen naar me had geluisterd had je jezelf veel tijd bespaard. :smile:

Zoals ik eeder al zei; Probeer het nog eens op een Mercedes Benz forum of een Autosport forum. Misschien zit daar net die ene liefhebber die dit specifieke model horloge zoekt voor bij z’n klassieke cabrio.

Heeft te maken met de liefde voor het automerk en verzamelde in mijn jeugd eigenlijk zo’n beetje alles waar maar een ster op stond. Dat is later wel veel minder geworden, maar de horloges zijn eigenlijk altijd wel gebleven. De meeste komen van de mercedes dealer uit de buurt, waar mijn vader werkte. Die gaf me altijd een kleine heads-up als er een nieuwe collectie was en dan ging ik even kijken of er iets bij was. Deels gekocht, deels als cadeau gekregen, maar lig leuk om iedere dag te wisselen.

5 likes

Nouja, zo leer je nog eens wat anders… Ik zal wel eens kijken, ik hoef er namelijk niet vanaf en als er toch alleen voor mij waarde aan zit. je weet wel, die emotionele… Dan heb ik er zelf waarschijnlijk ook het meeste plezier van.

3 likes

Dit doet me een beetje denken aan iemand anders hier op het forum met een werkelijk kolossale verzameling van Camel Trophy horloges. Per stuk niet heel bijzonder maar als totaal toch stiekem best leuk.

1 like

:grin: :+1:
Gewoon houden en zelf van genieten…

2 likes

Leuk zo’n collectie met een thema.
Niet al te veel aantrekken van de zure reacties verder :blush:

7 likes

Hallo Martijn,
Leuke binnenkomer met zo’n nogal specifieke verzameling. Je hebt er gelijk ook al een hele discussie over losgemaakt hier op het Forum. Dat is prima, want daar houden wij van.
Ik wens je veel plezier en veel leerzaams hier en misschien gaat ook je interesse zich dan wel uitbreiden naar andere horloges dan die welke je al in je collectie hebt. Dat moge dan ‘reclame’ voor het automerk Mercedes klokjes zijn, daarmee is de kwaliteit nog niet perse slecht en het is een interessant thema onderwerp. Er wordt hier trouwens vaker gepost over de relatie van horloges met auto’s.
Kijk maar even hier:

plaatje

7 likes

Je bent zo langzamerhand niet origineel meer met je reacties!

2 likes

4 likes

Die helaas voor een zeer groot gedeelte bij een inbraak zijn verdwenen

Ach nee, dat heb ik blijkbaar gemist…

Als je niks leuks weet je zeggen dan kun je beter zwijgen inderdaad.

Ik zeg welkom op het forum, unieke en leuke collectie heb je verzameld!

3 likes

Leuke serie zo.

Misschien niet iedereen zijn smaak maar als jij er plezier van hebt is het toch altijd goed?

Vraagt helemaal niemand zich af wat er onder het doekje zit???:smiley:

Welkom op het forum, bijzondere collectie heb je.
Mocht je er nog een aantal bij willen, deze verkoper op ebay heeft er nog 613 in de aanbieding :sweat_smile::

https://www.ebay.nl/str/World-of-Car-Watches/Mercedes-Benz/_i.html?_storecat=22012799018

Doel je hiermee op mij of op @Jasper

Ik heb TS meerdere malen vriendelijk beantwoord en geholpen. Wat heb jij precies toegevoegd in dit topic?

1 like

image

@Jasper uiteraard, ik heb alleen de TS welkom geheten op dit mooie forum. Verder was alles al gezegd over de collectie van TS…zwijgen is goud…

1 like

Nou vooruit, wat zit er onder dat doekje?
Misschien drie Rolex Daytona’s?

Thanks… :see_no_evil:

1 like