Horloges van automerken

Wie van ons heeft de liefde voor auto’s en horloges gecombineerd? Laat het zien, laat het zien.

Om het startsein te geven: leuke prullaria van Maserati.

15 likes

Mijn “VOLVO” Certina uiteraard. De voorkant is een gewone, maar zeer mooie blauwe Certina wp. De achterkant laat zien dat hij is uitgegeven in 1977. Dit ter ere van het 50 jarig bestaan van het merk aan (alle?) medewerkers destijds.


22 likes

Dat lijkt me ook wel leuk; is die nog goed verkrijgbaar? En waar moet ik dan aan denken qua prijs?

Zelf Volvo rijder en geboren in ‘77…:wink:

3 likes

Tja, ik zie ze af en toe voorbijkomen op de bekende sites. Ik goede staat 150-200 euro dacht ik, dus kost je de kop niet. Heb de mijne ooit hier gekocht.

1 like

Dank je! Ik ga eens zoeken. Of mocht hij van jou weg mogen, hoor ik het ook graag uiteraard…:wink:

1 like

Nee dat gaat hem niet worden vrees ik, maar volgens mij zijn er ook wel wat hier op het forum aanwezig. En anders gewoon een zoekopdrachtje her en der, zijn niet zeldzaam oid. Succes, en zou het leuk vinden als je laat weten of de zoektocht gelukt is… (ik zat zelf net ook al te zoeken en kwam bij een oud verkooptopic uit hier op HF van een variant met een grijze wp :sweat_smile:)

1 like

Hier mijn Sicura / MG uit 1975:

En de bijbehorende auto :grinning:

33 likes

Nomos en Trabant. Perfect duo :+1::+1:

20 likes

Tis 'n auto-band…

6 likes

Mauthe VW Uhr.

ik kom hier in een NA nog op terug…

11 likes

Leuk, heb zelf 2 Mauthe horloges, redelijk onbekend hier en dus een voorstelling (tjezus, alweer 6 jaar terug :sweat_smile:) gedaan in het verleden waar deze ook in voorkomt.

1 like

Heb binnenkort een NA over deze en daarvoor heb ik ook info uit jouw topic gebruikt. :wink:

1 like

Top, leuk horloge en ben benieuwd!

Wat een toffe auto! :+1:

kwijl!

F1 merk telt dat ook?

4 likes

Ik heb nog ergens dit zakhorloge liggen; geen idee of er behalve de merknaam enige link is met het automerk overigens. :sunglasses:

9 likes

Dank!

Op het stuur heb ik overigens deze Sekonda / MG stopwatch uit de jaren ‘60 gemonteerd :slight_smile:

22 likes

Jaguar, voor mij toch dat beetje meer. :wink:

5 likes

Welk model (auto) zien wij hier?

:sunglasses: