Diverse ongedragen banden en buckles voor Panerai, Breitling en Anonimo

Hierbij bied ik aan:

een mooie grijs lederen handgemaakte horlogeband van Landastraps. Geschikt voor o.a. Panerai.
Ongedragen en dus nieuw !
De afmetingen zijn:

Breedte aanzet 24mm
Breedte bij gesp 22mm
Lengte 13 cm
Lengte 8 cm (zonder gesp)

Als voorbeeld heb ik de band bij mijn (inmiddels vertrokken) Panerai Luminor Marina 44mm (PAM113, PAM00113) gelegd.

Prijs € 90,- (nieuwprijs € 150,-)

Blauw rubberen Breitling Ocean Racer band met gepolijste Breitling pin buckle.
Ongedragen en dus nieuw !

Prijs € 145,- (nieuwprijs € 190,- (band € 95,- en sluiting ook € 95,-)

Super gave en originele Anonimo Kodiak bruin lederen band nieuw in verpakking.
De lederen Kodiak banden van Anonimo hebben een speciale behandeling ondergaan en zijn 24 uur bestand tegen zeewater.

De Anonimo Kodiak een gepatenteerde, speciaal behandelde leersoort die wordt gebruikt voor horlogebandjes, ontworpen om 24 uur lang bestand te zijn tegen zeewater en onderdompeling zonder kwaliteitsverlies. Deze behandeling, in 1993 ontwikkeld door Fabrizio Ciampi en wordt veelal geassocieerd met de in Florence gemaakte Anonimo-duikhorloges

De afmetingen:

24 / 24 mm
120 mm
75 mm

Band kan uiteraard ook gebruikt worden voor horloges van andere merken met dezelfde afmetingen. Voor een Panerai horloge zou dit ook een geweldige band zijn en misschien zelfs wel een betere keuze.

Voor zover ik kan nagaan, is deze band niet meer nieuw te verkrijgen.

Prijs € 250,-

Anonimo Dino Zei sluiting voor 24 mm band met extra spring bar.

Nieuw en dus ongedragen.

Bij het maken van de foto’s zag ik een oppervlakkig krasje op de buckle. Met het blote oog is het krasje nagenoeg onzichtbaar. Vermoedelijk veroorzaakt door het schuiven van de pin.

Voor zover ik kan nagaan nieuw niet meer te vinden.

Prijs € 125,-

zoektermen: grijze leer blauwe rubber horlogeband origineel oem originele