Diverse vondsten rommelmarkt (15 stuks)

Elke vondst of aanschaf per stuk te posten ga ik niet meer doen en ga bundelen, zoals ze bij de diverse opslagloods programma’s ook doen.

Het overzicht:

Van links naar rechts;

Ancre 17, ancre duikhorloge, Pontiac international

Ancre automaat, ancre 17, Cup waar ik niets van kan vinden,

Ruhla de luxe, timex 26850 - 2772, zentra geneve

Rodania quartz, lincoln automaat, Certina quartz, anker art deco, summit, en een ??

Ooit gaat het weer eens weg :cold_sweat:

3 likes

Tjonge wat een vondsten! Ik ben al blij als ik na twee rommelmarkten met een horloge thuis kom :grin: Veel plezier ermee!

1 like

@dins1

Dit is de vangst van ongeveer 6 a 8 markten dus een gemiddelde van 2 per markt. Beroepsmatig reis ik door heel NL en als ik tijd over heb waai ik een kringloopwinkel binnen. Mijn ervaring is dat daar weinig te vinden is, maar soms vind je een Certina voor een euro. :smile:
Mijn voordeel is dat ik op art deco en art nouveau kennis heb a la frans leidelmeijer dus tussen kunst en kitsch is vaak een bevestiging van mijn kennis en ook dan sla ik wel eens de plank mis tot groot vermaak van vrouw en kinderen. :confused:

Ik ben al blij als ik op tijd mijn mandje uit zou kunnen komen om überhaupt eens een rommelmarkt te bezoeken…
Leuk man, mooie vondsten!

Mijn beste,

Wie niet waagt, wie niet wint. :four_leaf_clover:
Een omvangrijke verworvenheid.
Leuk hoor!!

Orologio Signaturis Temporis. :wink:

Prachtig zo’n vangst, veel plezier ermee.

Knap gedaan, lukt mij nooit om er een te vinden.

Ze dienen maar een doel; mijn holy grail. Jammer genoeg misbruik ik dat potje dus zal nog wel even duren.
Maw recent misgelopen omdat het potje leeg was :weary: