Divid

Vandaag een Hamilton verkocht aan @divid. Een erg enthousiast HF lid welke helaas niet zo actief is.
Wel een echte liefhebber.
Communicatie was meer dan prima. Mooi op tijd voor de afspraak bij mij aan huis. En nog even elkaars klokje bewonderd (dat klinkt viezer dan het is) en over de collectie gebabbeld.
Bedankt voor het vertrouwen en tot ziens!

1 like

Het was een waar genoegen Siedo! De rit meer dan de moeite waard. Bedankt voor het vertrouwen, aangezien ik niet echt actief ben op HF (wel op Horlogefreaks op FB). Misschien doen we wel weer eens zaken in de toekomst :wink:

1 like

Vandaag een Horloge verkocht aan @divid . Face2face afgesproken ergens halfverwege. We hebben een leuk gesprek en een goede deal gesloten. Hoop zeker in de toekomst vaker zaken met @divid te doen. Top kerel. Bedankt.

1 like

Zaterdag een Hamilton verkocht aan @divid. Zeer communicatief en een man van afspraken, netjes op tijd en even leuk zitten kletsen over onze gesamenlijke passie. Met Quan zou ik graag vaker zaken doen, een voorbeeld van hoe dit soort dingen horen te gaan.

1 like

De Hamilton van een ander HF lid weer over gekocht van @divid . Het geld overgemaakt en een dag later kwam het horloge netjes binnen. Veel aandacht besteed aan de verpakking. Zeer prettig zaken doen met deze meneer.

2 likes

Prettig zaken gedaan met @divid.
Snelle, prettige en duidelijk communicatie en betaling.
Kortom een aanrader!
Bedankt en groet, Bertjan

1 like

Vandaag de verkoop van mijn Damasko aan @divid afgerond. Hij kwam hem vandaag bekijken en heeft hem gekocht. Leuk om weer een forummer te leren kennen, zeker als zo’n deal vlot en prettig verloopt. Een aanrader om zaken mee te doen🖒

1 like

Hirsch bandje verkocht aan Quan. Fijne en prettige communicatie. Voor herhaling vatbaar. Top :thumbsup:

1 like

Fijne ruildeal gedaan met Quan(@divid). Aardige kerel, goeie smaak :wink: prettige communicatie…, kortom een aanrader!!

2 likes

Bandje verkocht aan Quan. Prettige communicatie en vlotte deal. Top!

1 like

Prima deal gesloten, nette en snelle afhandeling.
Aanbevolen.

1 like

Vandaag de Tudor North Flag overgenomen van @divid.
Een erg enthousiast HF lid en een echte horloge liefhebber.

Communicatie was meer dan prima. Bedankt voor de soepele deal en wellicht tot ziens!

1 like

Vandaag kwam @divid even langs voor een bezichtiging van een mooi horloge, echter werd dit na enkele ogenblikken kijken naar het onderwerp al veranderd in een verkoop…
Leuke gesprek met een echte liefhebber, fijne kerel, en een vlotte deal…
Quan, bedankt!

2 likes

Mooi Sarb van @divid overgenomen. Ontzettend leuke deal gesloten en het horloge kwam goed verpakt en snel in huis. Quan had er zelfs nog een extra nato bij gedaan. Een deal zoals ie hoort en hoop in de toekomst wellicht nog een keer zaken te doen. Bedankt Quan. :+1:

1 like