DIY: Vintage Rivet Berwick aanpassen voor curved endlinks (Poll)

Via dit mooie forum een Steinhart Ocean Vintage Military 39 overgenomen op de standaard Oyster bracelet. Nu vond ik dit niet gelijk een mooie combinatie en ik had gelukkig nog een Jubilee liggen. Die er op gezet maar dat was het ook niet echt. :thinking:

Toen kon een tijdje geleden via het forum een Vintage Rivet Berwick van Geckota overnemen en dat past in mijn optiek echt bij dit horloge. Minpuntje was dat deze bracelet rechte endlinks had.

Dat zinde mij niet dus de stoute schoenen aangetrokken en de dremel uit de kast gepakt en aan het slijpen gegaan :stuck_out_tongue_winking_eye:

Het resultaat mag er wezen lijkt mij. :star_struck: En zeg nou zelf, dit staat toch veel beter :+1:

Wat vinden jullie: Geslaagd of niet :wink:

• Geslaagd
  • Niet geslaagd

0 stemmers

12 likes

Fraai stukkie werk!

1 like

Daar kun je volgens mij alleen maar positief op reageren!!!

1 like

Centerlink van de Geckota band is eigenlijk net een fractie te smal, maar dat mag de pret niet drukken; leuk resultaat zo. :+1:

2 likes

Klopt,

Moest er een klein beetje meer afhalen anders wilde hij niet goed scharnieren op de endlink. Maar valt haast niet op :shushing_face:

1 like

Heb ook wel eens een paar endlinks pasgemaakt op een andere band, en dat scharnieren was toen ook wel een dingetje; maar met wat vijlwerk kwam dat wel goed. :muscle:

1 like

Moet maar eens een kleine bankschroef oid aanschaffen. Moest nu uit het losse handje en je wilt de dremel ook niet in je vingers krijgen :stuck_out_tongue_winking_eye:

O ja, het metaal wordt ook nog eens warm. Niet lekker als je daar met je vingers op drukt :sweat_smile:

1 like

Heel herkenbaar :sweat_smile:

1 like

Mooi werk man!:+1::+1::+1:

1 like

Mooi gedaan, je moet het gewoon even durven.

1 like

Denken in uitdagingen en oplossingen :hugs:

1 like

Hoppa, zo zien we dat graag :sunglasses:
Goed gedaan

1 like

Heerlijk al die DIY tips topics de laatste tijd! Keep them coming! :yum:

2 likes

Heel strak gedaan

1 like