dj00tiek

Tijdje terug een Casio G-shock via het forum gekocht van @dj00tiek met super service. Na wat op en neer gemail is hij het horloge bij mij thuis komen brengen. Absoluut een 5 uit 5 sterren :smiley:

(tu)

1 like

Mooie band gekocht, communicatie was erg duidelijk, verzending goed verpakt en geregeld. Top!

1 like

Mooie Toshi denim strap overgenomen, vlotte comnunicatie en snel geleverd. Top :ok_hand:

1 like

Mooie G-Shock overgenomen van @dj00tiek. Snelle en vriendelijke communicatie, ook nog eens snel en goed ingepakt verzonden.

Kortom; top deal. Dank!

1 like

Gezellige kerel @dj00tiek! Hij heeft bij mij een horloge gekocht. Deal snel gemaakt. Hij kwam hem ophalen. Was mooi op tijd. Netjes betaald. Daar kun je wel op rekenen. :+1:

1 like

Bandje gekocht van @dj00tiek . Helemaal prima transactie :+1:t2:

1 like

@dj00tiek benaderd voor een horloge waarvan hij de advertentie al had ingetrokken. Nee heb je, ja kun je krijgen enz… en ja kreeg ik. Heel soepele transactie, heldere communicatie en snel en ongevraagd nog verzekerd verstuurd ook! Nogmaals dank, Peter, fijn zaken doen op deze manier.

1 like

Goede en snelle deal gemaakt met Peter. Volgende dag was het pakket goed verpakt binnen, nu moet er wel wcpapier gekocht gaan worden in huize Peter. :rofl:
Kortom, fijne afhandeling. Bedankt.

1 like