DJ2; the ultimate seduction ;)

Hallo horlogevrienden,

Na drie Seadwellers, een plexi gmt, 36mm Datejust’s, uiteraard veel Tudor submariners en uiteindelijk een dik half jaar Panerai nu weer terug bij Rolex. Ik heb een tijd gedacht dat ik er geen meer zou kopen, ik kon er m’n draai niet meer in vinden.

De DJ2 ofwel 116334, weinigen lijken het ding te kunnen waarderen, zeker niet met de Black Roman plaat. Voor mij is het echter kicken;

De wijzerplaat met “stick 9” die voor mij de ultieme balans biedt ipv negeren dat je bij de drie een datum hebt zitten :wink:
De spetterende witgouden bezel, heerlijk voor de pats. En uiteraard de nieuwe Rolex band. Ik ben een liefhebber van “folded” maar eens een keer niet bang zijn dat ik m’n horloge verlies is ook lekker… :wink:

Morgen betere foto’s maar ik wil effe het gevoel delen;

Oud & nieuw :smiley:

Polsplaatje

Gr. Roel

Geniet er van man !!!

Mooi Roel, gefeliciteerd!
Ook een moedig polsplaatje, waar is die ‘urban-jungle’?

Niet mijn ding, als ik eerlijk ben.:frowning: en eerlijkheid duurt het langst;)
veel plezier ermee!
Gr.

Richard

(tu) dat is inderdaad weer eens wat anders!

Van harte!!

Groet,

Marc

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

Ik zou hem zelf niet zo snel dragen echter ik moet zeggen (schrijven in dit geval) dat ik het “gevoel” dat je er bij hebt wel kan volgen. Met name de balans in de wijzerplaat indeling door dat extra accent op negen uur.
Veel plezier ermee.
Ik ben zelf erg benieuwd naar de nieuwe titanium Tudor.

Ik vind hem super! Een stuk beter dan ik had verwacht (tu)
De WG bezel vind ik helemaal 't einde. Denk dat er ooit nog wel een DJ in mijn collectie komt. Heel veel draagplezier :~

gefeliciteerd Super

Vet Roel! Ondanks dat deze plaat niet mijn keuze zou zijn is ie natuurlijk gewoon erg mooi. Ben erg benieuwd hoe de maat je gaat bevallen.

Ik moet er toch aan wennen hoor. :slight_smile: Niet geheel mijn stijl denk ik, moeilijk klokje. Wellicht zo’n klokje wat je met de loop der jaren wel gaat appreciëren en dan zelf nog koopt.

Veel plezier ervan kerel! (tu)

Gr. Glenn

Prachtige aanwinst! Gefeliciteerd ermee!

Roel, je zocht dik en pats: gevonden! Geniet ervan!

Hey, is dat wristshot toevallig in Amsterdam op de stadhouderskade, ter hoogte van Brugman keukens, en net voor de Heineken brouwerij?

Wel mooie klok ook, maar ook ik ben niet zo’n fan van deze roman plaat.

Ik heb door toevallige omstandigheden dit horloge ook even in mijn handen mogen hebben en hoewel ik in het andere topic vrij sceptisch was, vond ik het horloge in het echt vele malen mooier! Ook de perfecte grootte. Gefeliciteerd ermee, je was er erg blij mee :wink:

Van harte gefeliciteerd Roel! Ik heb juist niets met de meeste duikers van Rolex die ik allemaal op elkaar vind lijken, maar waar andere vaak helemaal lyrisch over zijn. Deze daarentegen vind ik juist meer smoel hebben en kan ik wel waarderen.

Van harte gefeliciteerd! Ik heb er persoonlijk niets mee, maar ik kan me voorstellen dat je er blij mee bent:)

Tja, je kunt er een partijtje omheen kletsen met teksten als: “ik dacht er nooit meer een te kopen” en “ik kon m’n draai niet vinden” maar uiteindelijk zat je gewoon in je “verstandloze periode” :wink:
Ik ben erg benieuwd hoe die in het echt uitziet want voordat ik besloten had de nieuwe witte AT te kopen, dacht ik de nieuwe witte DJ aan te schaffen.
Dus, als je nog eens in de buurt bent, aanschouw ik 'm graag!

Tot dan, veel plezier ermee!

gr.Joep

Vette klok Roel, van harte man!!!

Heel veel plezier van deze beauty

maardein Schreef:

Hey, is dat wristshot toevallig in Amsterdam op de
stadhouderskade, ter hoogte van Brugman keukens,
en net voor de Heineken brouwerij?

Wel mooie klok ook, maar ook ik ben niet zo’n fan
van deze roman plaat.

Yep, helemaal goed (tu)

@ Louis; Het lijkt inderdaad een moedige foto maar ik stond stil. Onderweg heeft Lucien wel een paar keer moeten ingrijpen omdat ik soms wat was afgeleid :smiley:

Vlak voor dit moment hebben we trouwens heerlijke frietjes gegeten bij een forumlid met een frietkraam op de Westermarkt;

@rvdb; ik waardeer je eerlijkheid en ik snap het ook wel. Ik ben hier naar toe gegroeid in een aantal stappen. Ik heb heel even de Black (met stick) vast gehad maar die was me niet heftig genoeg.

@ Puringa; leuk je even te hebben gezien. Op de meeting spraken we twee zinnen met elkaar, vandaag 12 zinnen en bij onze derde ontmoeting maken we eens echt tijd vrij (tu) Jij ook heeeeeeeeeeel veel plezier met je kanon (tu)

@ allen; thnx (tu) leuk dat jullie me m’n lol gunnen (tu)

@ Lucien; bedankt dat je er bij was (tu)

Gr. Roel