Djordy_reissue

Vandaag onverwacht mooie DJ overgenomen van Djordy.
Kon eens makkelijk gaan bezichtigen omdat het een stadsgenoot was.
Snel tot overeenkomst van de prijs gekomen. Horloge zag er conform beschrijving uit.

Bedankt voor de vlotte afhandeling @Djordy_reissue

Aanrader!!

4 likes

Pssssttt Willem… :point_down:t2:
Foto’s…:face_with_hand_over_mouth:

1 like

U vraagt, wij draaien :wink:

5 likes

Schitterende aanwinst.
Mooie kleurstelling :clap:t2:
En ze ziet er scherp uit.

2 likes

Gefeliciteerd met je NA

1 like

Betrouwbaar en een echte liefhebber! Het was prettig om een horloge van je over te nemen @Djordy_reissue :ok_hand:t2:

1 like

Vandaag wederom een DJ van @Djordy_reissue overgenomen. Horloge was precies zoals beschreven en Djordy hanteerd nette prijzen.

Leuk om van een echte medeliefhebber te kopen.

Aanrader dus! :+1:

1 like

Ook hier een prettige en vlotte ervaring.

Tafel lag vol met tools om een horloge te inspecteren.
Die hadden we dus niet nodig , want het is kopen met vertrouwen.

Tot de volgende ronde weer!

1 like

Mooie 16220 van Djordy overgenomen. Sympathieke vent, goede communicatie en snelle afhandeling. Erg tevreden en zeker een aanrader te noemen :+1:

1 like

Schakeltje verkocht aan djordy. Geld was ongeveer 1 tel na sturen van betaalverzoek overgemaakt. Top!

Vandaag een mooie DJ overgenomen van Djordy.

Soepele communicatie per app en een gezellige overdracht. Aanrader.

Thanks @willemC voor het in contact brengen!

2 likes

Vandaag een datejust opgehaald bij Djordy. Keiharde aanrader! Communicatie is meer dan goed en ik ben heel blij met de datejust.

4 likes

Gisteren een mooie deal met @Djordy_reissue kunnen maken. Deze keer bij mij thuis.

Soepele communicatie weer en alles goed geregeld.

1 like

16223 overgenomen van Djordy. Echt in fantastische conditie, zo zie je ze zeer zelden. Warm welkom bij hem thuis en lekker geouweneeld.

Aanrader!!

2 likes

Gisteren heeft Djordy een Tag Heuer 1000 van mij overgenomen, snelle betaling en een gezellige gozer. Aanrader!

1 like

Vanmorgen richting Djordy gereden om een horloge op te halen. Op voorhand een prettige deal kunnen maken en eenmaal daar ook niet anders.
Horloge netjes zoals beschreven en even leuk over de hobby gepraat.
Zeker weer tot een volgende en nogmaals bedankt @Djordy_reissue !

1 like

Dat was snel…! Vorige eruit, nieuwe erin. Weer via Djordy geslaagd en zoals hierboven omschreven weer meer dan in orde alles!
Flexibel en behulpzaam, bedankt weer @Djordy_reissue :call_me_hand:t2:
Ik ga er van genieten!

1 like

Vandaag met @Djordy_reissue afgesproken en een prachtige Rolex DJ 16234 gekocht. Even wat gedronken en over de hobby gepraat. Vlotte deal en zeker een aanrader. Tot de volgende! :slight_smile:

1 like

Een fijne afspraak gehad met Jordy. Hij had het nodige geduld n.a.v. allerlei vragen en mijn overvolle agenda. Uiteindelijk elkaar kunnen treffen voor een gave deal, een 16233. Eén aandachtspuntje … de beschrijving van de staat van het horloge voldeed niet. De staat was beter dan beschreven … veel beter :wink:

Dubbele duim omhoog, @Djordy_reissue!! :+1: :+1:

1 like

Gisterenavond ook ff op bezoek geweest en met een mooie 16233 weer naar huis gegaan.
Topper.:+1::+1::+1:

1 like