DKremer

Gisteren heb ik een horloge opgehaald bij @DKremer in Emmen. In contact gekomen via dit forum waarna ik een goede prijs kreeg aangeboden voor een horloge dat hij kon leveren. De communicatie verliep in alle fasen uitstekend. Bij het ophalen nog een uurtje zitten babbelen, met name over de bijzondere Seiko’s waar hij veel verstand van heeft. Daniel is niet enkel een juwelier maar met name een liefhebber wat werd aangetoond door het correct benoemen van de modelnummers en uurwerken. Een verademing. De volgende keer neem ik zeker weer contact met hem op wanneer ik op zoek ben naar een Seiko.

2 likes

Prachtig verjaardagscadeau gekregen met hulp van Kremer Watches. Top communicatie en geweldige service! 5 sterren voor @DKremer :raised_hands:t5:

1 like

Bedankt voor de review!! Veel plezier met de prachtige Seiko :wink:

1 like

Als altijd weer een snelle deal en correcte afhandeling door @DKremer .
Uiteraard met de gulle stroopwafels en de “bandenservice” , dus horloge direct om de pols kunnen doen. Aanbevolen door Topklokkers :joy::+1:

4 likes
1 like

Vandaag een prachtige MM200 (SPB143) voor mijn zoon gekocht bij Kremer Watches. Wat een service! Mijn dank is groot @DKremer :open_hands:t5:

Prachtige Zenith gekocht bij @DKremer
Fijne zaak, neemt de tijd :slightly_smiling_face:
Goeie koffie…zonder stroopwafel overigens :crazy_face:
Gewoon perfect!

Ik was al een tijd op zoek naar een bijzondere Citizen Series 8. Via whatsapp tot een mooie prijs gekomen met @DKremer. Supersnel contact, een geweldige service (bandje op maat, stroopwafels, update van verzending) en daarnaast gewoon een heel vriendelijk vent.

Kortom, bij Kremer krijg je alles wat een fijne deal nodig heeft :slight_smile: Een absolute aanrader dus!

1 like