Verbluft toen rond de Pinksterdagen bleek dat UPS een zwarte Marinemaster 300 (naar hun zeggen) hadden bezorgd afkomstig van Juwelier Kremer uit Emmen (ja, van de stroopwafels ) . Helaas werd de aankoop niet bij mij bezorgd en ook niet op de plek die later door de chauffeur is aangegeven… (ik zeg niks).
En dan begint het getouwtrek, zeker voor de verzender die het erg druk heeft met zinvoller zaken. Al snel werd mij een nieuw exemplaar toegezegd en op mijn verzoek kon dat ook de blauwe versie zijn.
Uiteraard geen UPS meer maar nu DHL Express. Kost een paar centen maar dan heb je ook wat… Klopt, boosheid
Pakket paste niet meer in de auto dus zou een dag later komen dan beloofd. DHL auto kiest de route Amsterdam, Brussel, Eindhoven en geeft pakket in overleg met DHL customerservice af bij een ophaalpunt. Daar neemt de chauffeur het weer mee want er moet een handtekening worden gezet door de klant…
Toen heb ik enigszins boos gebeld en gezegd dat ik het pakket vandaag nog wilde ontvangen.
20 minuten later stonden ze voor de deur met de Blauwe MM 300.
Snel de band 2 schakels laten inkorten en nu dus om de pols. Wat een robuust kunstwerk. @DKremer bedankt voor geduld en de goede service en… waar het eigenlijk om ging, de stroopwafels