Oh putain, totaal vergeten. Dat is jeugdsentiment!
3 likes
Jurk
23 mei 2021 om 13:28
496
peterpan:
Top weer hoor
Ja en nee, probeer wel een beetje vooruit te denken. Maar stop er toch steeds de actualiteit in dus dat is lastig te plannen.
Dank dank!!
Thanks! Details zijn leuk! Inmiddels trekt mijn MacBook het nog nauwelijks
Dank! Goed idee!!
4 likes
Maar desondanks heb je niet één, niet twee, niet drie, maar vier verdiepingen en een stuk zijgevel ermee gevuld! Dat toont toewijding, hulde!
En wellicht een nominatie voor woordkoning van de maand! Volgens mij gaat @anon50762135 daarover?
Nogmaals bedankt!
2 likes
Jurk
5 juni 2021 om 22:16
499
Deel 19
Ratatatatata… hierbij het 19de deel van dit jaar!
HF City blijft maar groeien.
Inmiddels is de tekening 2GB groot en moet worden opgeslagen als PSB ipv PSD. (moest het Googlen). Werkschijven raken vol en Macbook oververhit. Geen grap.
Anyhow de topics…
Misschien is het een Zetpil, Herman Brody en allerlei andere grappen… Dit topic mocht niet missen!
Wat een held!
Enige uitleg is denk ik wel gewenst.
Ik had schildklierkanker. De schildklier is verwijderd maar om zeker te zijn dat er geen weefsel meer is waar zich kanker in kan ontwikkelen, kreeg ik een radioactieve jodiumtherapie. Dat klinkt op zich bijna gezellig, maar het is verre van dat.
Kort door de bocht, je krijgt een capsule met radioactieve jodium in je mik geduwd en dan moet je in een afgesloten kamer wachten tot je
wettelijk toegestane hoeveelheden straling afgeeft. Dan mag je weg. Er mag ni…
Heb jij mijn pakket gezien?
Verbluft toen rond de Pinksterdagen bleek dat UPS een zwarte Marinemaster 300 (naar hun zeggen) hadden bezorgd afkomstig van Juwelier Kremer uit Emmen (ja, van de stroopwafels ) . Helaas werd de aankoop niet bij mij bezorgd en ook niet op de plek die later door de chauffeur is aangegeven… (ik zeg niks).
En dan begint het getouwtrek, zeker voor de verzender die het erg druk heeft met zinvoller zaken. Al snel werd mij een nieuw exemplaar toegezegd en op mijn verzoek kon dat ook de blauwe vers…
Hallo is de nieuwe Tudor er al?
Tudor x Marine Nationale “France-only”
Nu we de tussentijdse release van Tudor hebben gezien (en alweer zijn vergeten) kunnen we door naar misschien wel de grootste release van Tudor sinds de Black Bay serie in 2012. Dat of het wordt één grote desillusie.
[D21A8216-CE94-4A0A-A906-D3ABE01FAD19]
Op 4 mei bracht Tudor via Instagram een kort bericht de wereld in over een samenwerking met de Franse Marine Nationale. Iets wat bij alle horlogeliefhebbers tot de verbeelding spreekt als we denke…
De revival van de TUDOR Submariner in 2023
Deel van de horlogehobby voor mij persoonlijk is het uitkijken naar nieuwe releases en een duik nemen in de historie van een merk om te voorspellen (en hopen) wat er aan zit te komen. Voor Rolex wordt er altijd al volop gespeculeerd over nieuwe modellen, kleuren en vaak samenhangend met een anniversary van een bepaald model (nieuwe Explorer in 2021?). Maar bij Tudor gebeurd dat veel minder, terwijl dat daar misschien nog wel veel interessanter…
Wat een kut muziek @MannetjeMar
… De 7de van Beethoven, maar nu de 7de Omega van Hans
Volkomen onverwacht op maandagmorgen m’n zevende Omega.
Vanmorgen waren we op bezoek bij een vriendin die in februari haar man heeft verloren door Corona. Tijdens een gezellig kopje koffie met gebak vertelde ze dat haar man in 1947, hij was toen 22 jaar oud, een horloge heeft gekocht van zijn eerste salaris na zijn studie. Onze vriendin, die wist dat ik een horloge liefhebber ben, vond dat het horloge naar mij toe moest. Het merk wist ze niet uit het hoofd, maar ze wist wel dat het mijn favorie…
11 likes
Henk
5 juni 2021 om 22:19
502
Geweldig! Dankjewel!
Met topper Hans op de vleugel! Dat werd tijd! Super!
6 likes
SAT
5 juni 2021 om 22:21
503
Prachtig, wat een geweldig kunstwerk
Complimenten kerel je overtreft jezelf keer op keer
2 likes
Wuoter
5 juni 2021 om 22:21
504
Lekker op tijd weer! Gaaf
2 likes
Bob
5 juni 2021 om 22:23
505
Haha, opa z’n stroopwafel
3 likes
Hahahahahha. Geniaal. Hoe verzin je het toch weer elke keer. Die verwijzingen naar avatars ook, vooral die van @MannetjeMar . Te grappig!
En de muis die een zeker schilderij “aan het pimpen is?”
Edit, dit is dus een antwoord op de tekening van @Jurk . Oops
4 likes
wimm5
5 juni 2021 om 22:26
508
Schitterend weeral!
Wat een werk… een 2GB tekeningetje
2 likes
MrKees
5 juni 2021 om 22:27
509
Geniaal!! Super tof getekend!
2 likes
Jurk
5 juni 2021 om 22:32
510
Henk:
Geweldig! Dankjewel!
Bastiaan:
Hahahahahha. Geniaal.
Sebastiaan:
Leuk weer, mooi gedaan!
wimm5:
Schitterend weeral!
Dank!! Fijne zondag allemaal.
Fijn dat hij weer goed wordt ontvangen.
Eens! Het werd zeker tijd dat @HansT er in kwam!
Dank Satruman!!
Gaat vanzelf. Geen idee. Komt in mij op. En kan er zelf ook erg van genieten.
Ja dat gaat nog wel eens een issue worden…
Ga maar eens uitzoeken wat ik moet doen.
er komen nog een aantal afleveringen als het goed.
7 likes
Wat was het ook al weer,
“A creative mind is a joy forever” ?
Zoiets dacht ik.
4 likes
Dit is wel echt weer next level. Goed getekend,
de piano en het raam, klopt precies!
Voor m’n gevoel zijn de ketenen van het HF cafe eraf en kun je nu echt je verhaal kwijt. Je maakt in ieder geval goed gebruik van de ruimte! Ga zo door!
5 likes
Goed gezegd !
Het doel/thema van vandaag is “ @Jurk zoveel veren in de bips te steken dat hij maandagochtend naar zijn werk kan vliegen!”
5 likes