Project X Designs, voor veel mensen bekend van hun DLC coated Rolexen hebben weer iets aparts neergezet. In plaat van een mooie Rolex met DLC te coaten hebben ze nu een prachtige PP Nautilus zwart geverfd (;)). Hier een paar voorbeelden van Rolexen die ze hebben gecustomized.
En om af te sluiten dan een plaatje van de Patek, kan voor jou zijn voor een kleine 30.000 GBP
Het is ook niet mijn smaak, maar ik moet toegeven dat de Explorer 2 wel van het beeldscherm afspat. Mijn moeder liep langs de computer, en wilde gelijk weten welk horloge het was, ze vond hem namelijk erg apart. Of dat iets positiefs is weet ik niet, maar geinig is hij zeker. De Patek Philippe is het enige horloge waarvan ik het echt doodzonde vind, maar goed, anders is het zeker. Desalniettemin wilde ik het wel even met jullie delen
Tijdens mijn dagelijkse kwijl ronde kwam ik ook nog een paar andere DLC’ed Rolexen tegen bij Nederlandse dealers. Ik weet niet of ze er al langer stonden, maar ze zijn me nu voor het eerst opgevallen, ze zijn ook zo stealthy Of deze ook van Project X zijn weet ik overigens niet.
Tijdens mijn dagelijkse kwijl ronde kwam ik ook
nog een paar andere DLC’ed Rolexen tegen bij
Nederlandse dealers. Ik weet niet of ze er al
langer stonden, maar ze zijn me nu voor het eerst
opgevallen, ze zijn ook zo stealthy Of deze ook
van Project X zijn weet ik overigens niet.
tja, koop dan meteen een zwart horloge…
voegt niets toe aan het eigenlijke ontwerp.
Als ik er iemand mee zou zien zou ik denken dat het een Alpha is oid…
Ik vind ze er eigenlijk allemaal van opgeknapt, m.u.v. de babyblauwe daytona. niets meer aan doen, schitterende contrasten, ze spatten van het scherm en je hebt eens geen subje die miljoenen anderen ook hebben…(dat betekent overigens niet dat ik niet blij zo zijn met een doorsnee subje) en dan die PP prachtig!::o