100% zeker .
Een nieuwe hond bestellen.
100% zeker .
Een nieuwe hond bestellen.
Dat krijg je met die goedkope hommages.
Als je je er echt aan ergert kan je een horlogemaker vinden met een lapideer machine, die vult dan het materiaal en polijst het er dan weer af zodat je netto hetzelfde resultaat houdt. Ik zeg: boeieuh, mooi oorlogsverhaal
Hoe is het met het gebit van de hond?
Houden, en deze op de deur hangen.
Zie het als de “kroon” op je band
Als je gaat rolibollen kan er gejank van komen.
Ik zou het zo laten, mooi tijdloos aandenken.
Had me al over laten halen door de vrouw om een Cocker te nemen, maar ik moest hem zo nodig opvoeden als een pitbull haha. Eigen schuld, dikke bult
Op mijn SKX zit een klein krasje op de sluiting, van hond die inmiddels niet meer is… Lekker laten zitten dus!
Hier een foto van de bewuste dag:
als de hond er niet meer is blijft de herinnering als je naar je horlogeband kijkt. hou hem in ere.
Onze hond is er sinds een aantal maanden niet meer maar toen hij nog “geïnteresseerd in horloges was”, had ik daar achteraf best een deukje in een horloge aan over willen houden.
Ik voel met je mee maat
Het is voornamelijk huidvet en zo wat je ziet…had geen zin om hem te polishen voor de foto haha
Laten zitten. Zo te zien aan de 6 kant.
Als je hem wilt laten zitten maar het stoort wel omdat je het steeds ziet, zou ik dat deel wisselen met de 12 kant.
Nog steeds het aandenken, maar niet meer in gezichtsveld.
Nieuwe bestellen, zo’n keeshondje richt niet zoveel schade aan
Ik denk dat je horlogeband je heeft behoed voor een akelige vleeswond!
Battlescar
Hier ga je je vanaf nu alleen nog maar heel erg aan ergeren en je heel bedroefd voelen. Ik neem het hele horloge wel van je over voor €250. Ik vind het zo zielig voor je!
Maar idd, krasjes, butsjes een deuken horen er nu eenmaal bij. Tenzij je een 3-letterige gebruikersnaam hebt hier. Dan niet.