Do or don’t?

Al meerdere keren op Instagram tegen gekomen en hierdoor al een paar keer op hun pagina geklikt en rondgekeken.

Ik vind hem wel lekker zomers.
Daar is dan ook gelijk het probleem. Ik denk dat dit op dit moment de hype kleren zijn. Zomerse knallers…

Daarbij 4k voor dit merk, het is aan een ieder wat ze aan iets uit willen geven.

Daarom zou ik zeggen niet doen. Blijf je het gevoel houden dat je heb toch wilt hebben.
Misschien over een tijdje, hij komt vast wel weer ergens online. Dan aanschaffen. Kleuren, case size etc is allemaal persoonlijke voorkeur.

Ik vind hem wel mooi maar ik zeg nee.

Als je van kleurtjes houdt, dan denk ik dat Farer een goede optie zou zijn.
Chrono’s, GMTs, duikers met een eigen gezicht en 1/3 van de prijs…
Plaatje van GMT:
Lander IV 39.5mm

Van chrono:
Carnegie Titanium

Mooi spul hoor…

1 like

“enjoy life” Echt zó verschrikkelijk fout. Bwaaahhhhh :scream:

Da’s een Dan Henry die twintig maal over de kop gaat. Resale-value = vrijwel niks. Niemand zoekt hier op. Dat laatste moet je even laten bezinken mocht je hem ooit weer kwijt willen.

1 like

Het is jammer dat we allemaal kijken naar de resale value van een horloge. Volkomen begrijpelijk, maar wel jammer. Hierdoor blijven de grotere merken groot en de kleinere merken klein.

Dat gezegd hebbende, wat zorgt er bij jou voor dat je voor de Norqain wil afstappen van je Rolex / omega geloof?

Heb je deze overgeslagen of toch gekocht?

Gewoon doen, ziet er leuk uit tussen iwc en rolex.

Andere vraag… waarom vragen of je dit horloge “moet” kopen??

Als je zelf twijfelt zegt dat toch genoeg?

1 like

Is deze vraag eigenlijk serieus bedoeld? 4500 uitgeven voor zo een, ding??
Als je geld tegen de plinten aanklotst en je hebt geen ander doel meer in je leven, ga je gang. (Zou ik nog zonde vinden).

Nu kun je niet in andermans portemonnee kijken, maar deze twee classificaties in één zin zeggen al genoeg toch :sweat_smile:

Persoonlijk keek ik eerst naar het plaatje en het eerste wat ik dacht ‘was dat niet van Timex?’ dus ja, die associatie zit er bij mij dus als eerste in.

Wow, heel apart.
Ik vind hem mooi, maar voor mij iets te opzichtig.
Is meer een horloge die je in de zomer kunt dragen.

Als het voor jou gevoel een geweldig horloge is, dan moet je hem gewoon kopen. Je leeft trouwens maar 1 keer, toch?

Doe maar niet :slightly_smiling_face:

Heeft er al iemand nee gezegd?