Doakes17

Vandaag een leuke deal gedaan met leon. ( @Doakes17 Bekende van het forum met een nieuwe naam. Alles was keurig zoals omschreven. Super gezellig en als ik niet weg moest hadden we er nog gezeten :sweat_smile:

100% trusted seller.

1 like

Gisteren een horloge gekocht van Leon @Doakes17 . Alles zoals omschreven! Leuke, vriendelijke gast die ook uuuuuuuuuren over horloges kan praten. Helaas had ik niet veel tijd, maar de volgende keer zeker! Dank voor het magazine!

1 like

Bij Leon (@Doakes17) de laatste tijd wat spullen gekocht en dat was een prettige ervaring, goede communicatie en alles snel goed geregeld zou het zeker nog een keer doen als ik wat leuks zie.

Mvg Aviator

1 like

@Doakes17 wil ik, hier in het Ervaringen met deel, ook even wat spreekwoordelijke sterren toekennen. Betreft een fijn HF lid dat snel reageert en prettig in de communicatie is. Een echte liefhebber die in elk prijssegment bekend is… een horloge nomade :rofl:

Zonder gein… vijf uit vijf sterren :star: :star: :star: :star: :star:

1 like

Een mooi boek van Leon @Doakes17 overgenomen. Goed verpakt en snel verzonden, en met als kers op de taart en Rolex catalogus erbij gekregen :partying_face:

1 like

Een leuke goodie van @Doakes17 overgenomen. Top (snelle) service én communicatie.
Zeker een aanrader! :smiley: :+1:t2:

1 like

Onlangs een horloge van @Doakes17 overgenomen. Vlotte communicatie en dito verzending (al werkte PostNL niet helemaal mee).

Prettig zakendoen. Kortom: een aanrader!

:star::star::star::star::star:

1 like

Hier ook niks anders dan lof voor Leon (@Doakes17 ).
Leuke deal, goede communicatie en service, mooi product ontvangen.

Aanrader en :star: :star: :star: :star: :star:

Tot een volgende keer.
Martin

1 like