Nav de uitzending van Beau van gisteren direct de docu gezien over AWC Amsterdam.
Een aanrader voor elke liefhebber en interessant om te zien hoe die gasten hun eigen manier van verkopen en communicatie erop na houden. Enkel het bashen van de nep-Rolex dragers vond ik zeer overbodig en is iets wat ze ook totaal niet nodig hebben. Voor de rest dus echt een leuke documentaire.
Dat is nooit overbodig.
Maar bedankt voor de tip! Hij was nog niet langsgekomen.
Daar heb je eigenlijk wel gelijk in en er zijn wat dat betreft nooit genoeg moraalridders op deze aardkloot.
Het supporten van criminele organisaties is altijd bashwaardig.
Dat wel, maar de manier waarop… men zal maar net de verkeerde tegen de haren instrijken, terwijl moederlief en vriendinlief ook nu bekend met naam en gezicht zijn en die lopen niét 24/7 met beveiliging over straat.
Ik vond 't verder ook wel een aardige docu, al leek de nadruk meer op patsen dan op liefhebben te liggen.
Maar goed, ik ben dan ook geen eind 20-er die effe 61k stukslaat in een voor de rest ontzettend beroerd ingerichte opnamestudio.
Ik heb de eerste twee gezien, maar vind er tot nu toe weinig aan. Beetje elitair gebral, stoer/ghetto doen bij een paar rapperts, zielig gebash op iemand met een neprolex en weinig diepgang. Hopelijk is de laatste aflevering wel wat interessanter.
Helemaal mee eens. Ze zijn gewoon niet subtiel.Ik behoor ook duidelijk niet tot de doelgroep.
Same here.
Ik ben bijv. best wel een wijn- en champagne-liefhebber, maar hoe achteloos in die laatste aflevering met die fles Dom Perignon werd omgegaan, én z’n net vers gestucte, geverfde muren, tja…