Documenten kwijt

Kun je weer documentatie bij een omega horloge krijgen?.

Neen

2 likes

Das nou jammer. Op geen enkele manier?.

:point_up_2:

9 likes

Hoe oud is het klokje?

Heb het ook weleens geprobeerd maar is niet mogelijk.

Dan krijg je informatie over je horloge, exacte bouwjaar etc. Echter is dit niet echt te vergelijken met je certificaten.

1 like

En kost toch ook behoorlijk wat, of niet? Ik meen mij te herinneren dat je al gauw 100 euro of iets in die richting kwijt bent voor een extract.

125 euro ja, maar bij vintage horloges is het wel de moeite waard om te kijken of het uurwerk wat erin zit ook het uurwerk is wat er tijdens de bouw in is gezet. Zo zitten er in wat dure Railmasters en SM300’s nog wel eens uurwerken van goedkopere Seamasters

2 likes

120CHF dus ongeveer 100 euro ja

1 like

Bedankt voor je reactie

Klopt ik heb een extract bij mijn seamaster prof. 1109 uurwerk is leuk om erbij te hebben

Bj weet ik niet daarom wil ik wat meer info. Betreft een omega seamaster electronic f300 hz

Servicebeurt bij Omega. Interventierapport verwijst dan naar het serienummer van het horloge en heb je dus authenticatie (imho).

Goeie tip. Hebben jullie een adres waar ik dat kan doen?. En dan bedoel ik een goed gedocumenteerde sevice. Ik ben een beginnend verzamelaar, maar lees veel slechte dingen,( geen zakje evt vervangen onderdelen erbij, geen gespecificeerde rekening,half of geen service uitgevoerd, enz… ik lees ook veel slechte dingen van schaap en Citroen. Dat vind ik wel zorgelijk

In welke regio?

Maakt mij niet uit. Als het maar naar omega standaard gaat. Zou jammer zijn als het klokje word gemold, of per ongeluk gepolijst.