ik zit met een klein dillemma.
Ik loop al een tijdje rond met het idee om mn Oris divers date uit 2006 in of om te ruilen/te verkopen. Deze klok is mn eerste automaat en ik ben bang dat ik spijt ga krijgen als ik hem weg doe.
Nu kwam ik deze tegen van een medeforummer http://www.horlogeforum.nl/read.php?15,2898622 en vindt deze wel gaaf. Prijs €750.
Mijn Oris gaat gemiddeld weg voor een prijs tussen de €960 - €1200.
De Medeforummer wil geen ruil voorstellen meer ontvangen ( begrijpelijk).
Waar ik op zoek naar ben is een mooie seamaster 300 quartz.
Heeft iemand tips? ( en misschien moet ik deze wel in de sectie horloge markt gevraagd plaatsen)
Ik zie de reacties graag tegemoet.
Als je al beschrijft dat je denkt spijt te krijgen als je je horloge weg doet dan moet het niet doen. Blijkbaar heeft het toch meer waarde voor je dan je denkt en weg = weg .
Ik zou geen automaat inruilen voor een quartz.
Ook zou ik bij twijfel je eerste echt klok nog maar even niet wegdoen.
Ik weet ook niet precies welke Oris je hebt maar voor een Oris divers date welke ik in mijn hoofd heb mag je gemiddeld wel bijleggen voor een Bond quartz.
750euro voor de omega klinkt wel goed. Maar het is wel een heel ander horloge dan de Oris.
Ik zou em niet inruilen. Het is ook een hele andere klok om de pols dan de SMP naar mijn mening. Ik zou em eerst goed bekijken, alvorens een overweging te maken.
heb inderdaad nog eens zitten kijken en die bedragen worden op chrono24 voor nieuwe gevraagd, ik denk ook dat de prijs meer tussen de 5 en €600, zou zitten.