Doen of niet?

Squale all the way, vooral nu met de zomer op komst.

1 like

Longines is veel duurder. Cash up van de Squale lijkt mij meer op z’n plek…

3 likes

Squale!

1 like

Ik zeg Squale omdat ik het ontwerp van de Hydroconquest niet mooi vind: vind de cijfers te groot en lomp en vind de wijzers niet mooi. Maar heb verder niks met Squale. Tis wel een forum favorite.

1 like

Probeer hem eerst uit. Als het je raakt, lekker ruilen. Als het tegen gaat staan verkoop je hem gewoon en koop je die Longines terug.

Ik heb op Squale gestemd vanwege historie en karakter. Vind die Longines karakterloos. Maar is mijn gevoel en mening.

2 likes

Met de mesh armband nagenoeg zelfde prijs…

1 like

Ik zou die Squale eerst even passen. Ik schrok mij dood toen ik hem om deed, zeker op die mesh.
Zelfs de verkoopster zei onmiddellijk neeeeeh doe maar niet.
In de winter, met bleke polsen vol blonde albino-apenharen was het echt geen porum.

4 likes

:joy:

1 like

Nee echt, de horror. Was bij AWCO, heel blij dat ik eerst ging passen ipv blind op jullie advies af ging :face_with_hand_over_mouth:

1 like

Oh ok check. Dan vind ik de Squale mooier. Echt een dikke zomer knaller met een seconde wijzer in het oranje a la Doxa :+1:

1 like

Longines, puur omdat de rest voor de Squale gaat :sunglasses:

en de Hydroconquest mij persoonlijk zeer goed bevalt :wink:

1 like

Niet mijn smaak, die Squale. :slightly_frowning_face:

2 likes

Bedankt allemaal voor jullie stemmen enzo… Moet het allemaal nog even verwerken en uiteindelijk de knop maar doorhakken!

Ik ben niet helemaal objectief vanavond want ik heb net een nieuwe 1521 besteld … :see_no_evil:

Maar goed, ik zou ondanks dat ook voor de Squale kiezen. Ik kan de Longines qua merk en uitstraling best wel goed waarderen maar deze uitvoering, met de (té!) grote cijfers op 6/9/12, nee; deze raakt me niet! Smaakdingetje. En da’s persoonlijk, dus heb je niks aan. Maar je hebt de stemming al gesloten dus mijn mening doet er niet meer toe. :wink:

Uiteindelijk gewoon doen wat goed voelt en niet wat anderen ervan vinden. Jij moet ermee over straat. Suces met de afweging enne … you can’t go wrong with either!

1 like

Longines, tijdlozer, stijlvoller ondanks de grote cijfers. De Squale beleef ik een beetje als aandachtstrekker.

2 likes

De Squale. Die andere is een teveel lookalike van teveel merken, vind ik. De Squale is een mooie voor van de zomer in je blote bast bij het zwembad :+1:

1 like

Fixed that for you. :slight_smile:

Squale for life, G.

2 likes

1521 :sunglasses:

Dan moet je dat niet doen. De Longines is voor alle seizoenen. Leuk die zomer knaller maar de zomer is niet eeuwig. Tevens wel een mooie Squale. Is sparen i.p.v. ruilen geen optie?

Ik dacht dat jij rastaman was?:joy:

1 like