Doen of niet?

Heb misschien de mogelijkheid om mijn Longines Hydroconquest automaat te ruilen met een Squale 1521 Atmos
Aangezien deze beiden nagenoeg in dezelfde prijscategorie liggen zou het wat mij betreft een 1 op 1 ruil kunnen…

Zit wel in twijfel en zou graag willen weten wat jullie zouden doen…

Ruilen?
  • Ja, ik zou zeker ruilen
  • Nee, zou ik niet doen

0 stemmers

1 like

Zomer komt eraan, lekker shinen met de Squale :v:

2 likes

Doen!

1 like

Is een hele persoonlijke keuze, want het zijn allebei toppers. Toch neig ik het meest naar de Squale, wat stoerder en lekkers zomers. :desert_island:

1 like

Die Squale vind ik persoonlijk veel toffer, dus ik zou het wel weten!

1 like

Is zeker een persoonlijke keuze maar heb denk ik toch een zetje nodig…ben al een lange tijd op zoek maar vindt de Longines ook nog top

Doen! Die squale is veel mooier😎

1 like

Smaken verschillen maar lijkt me een makkelijk keuze: Squale

1 like

Doen, Lekker zomers die squale en merk heeft een leuke historie.

1 like

De mensen die de moeite nemen om te typen zeggen allemaal Squale, ik ook. De poll is wat meer gelijk verdeeld.

2 likes

Tegen de trend in, maar ik zou de Longines houden.
Mooier, tijdlozer

6 likes

Ik ook

3 likes

Ik mis de optie: “doe lekker wat je zelf wil” dus uit gebrek aan keuze maar voor de Squale gestemd.

Zou trouwens voor vrijwel elk ander horloge dan die Hydroconquest stemmen, voel daar helemaal niks bij.

Maar zoals een wijs man ooit zei: “you do you”.

1 like

Bewust die keuze niet als optie gezet… Helpt mij namelijk niet bij mijn keuze :grinning_face_with_smiling_eyes:

Wil je een horloge voor de mening van anderen/de likes of wil je een horloge waar je zelf het meeste van kan genieten?

2 likes

Absoluut Squale :ocean::sunny::dart:

Squale!!!

Niet ruilen.

Niet doen. Je gaat je ergeren aan het bedienen van de kroon bij de squale.
Daarnaast vind ik dat de Longines iets veelzijdiger inzetbaar is.
De squale is vooral zomers en als je dat zoekt is het prima.

Mijn keuze zou HQ zijn.

1 like

Zeker een horloge waar ik zelf van kan genieten. Vindt ze beiden zeer tof…maar wil ook weten hoe wat jullie zouden doen.

1 like

Ik zou persoonlijk weg blijven van de horloges die op dit moment blijkbaar hot zijn in de kleine kring van dit forum en lekker even verder kijken. Als je twijfelt voordat je hem überhaupt hebt zegt dat toch al genoeg?

Vind je hem over een maand of wat nog steeds een optie dan staan er waarschijnlijk genoeg in het blauwe gedeelte tussen de Glycine Airman’s waar iedereen weer op uitgekeken is :rofl:

2 likes