Doen?

Voor zo’n keuze zou ik ze naast elkaar irl moeten zien. Foto’s kunnen nogal vertekenen of opgeleukt zijn…

Van ruilen komt huilen, dus niet doen. Zwarte heeft meer klasse. Naar mijn mening.

Alleen plaatje…van het net.

Heb ik niet zo’n last van en als eerder gemeld…de 116610 is op iedere hoek weer verkrijgbaar. De LV niet.

2 likes

Nope niet doen is mijn advies ! Succes met de keuze…

Persoonlijk vind ik de zwarte mooier, maar goed dat is mijn mening, mede omdat ik het nooit zo op groene bezels heb.

Ik zou voor de groene gaan!
Ik heb zelf de Hulk, maar die heb je al eens gehad schrijf je. Dus dan is de Kermit een mooi combo van beide.

Op de foto vind ik de zwarte chique, en de groene sportiever.

Piece of cake

6 likes

Ook wel eens over getwijfeld. Alleen… Groen is groen… en dat matcht niet altijd.
Wel een gave klok. Oude kast, nieuwe Maxi dial.
I like.

1 like

Doen! :thumbsup:

Groen is altijd erg fris, en zo’n zwarte heeft iedereen al :wink:

Grt.

2 likes

Nieuw ruilen tegen vintage? Daar de 16610LV niet meer wordt gemaakt en de 116610LN nog volop, zou ik de ruil best aandurven. Over een paar jaar lach je je rot qua prijs…

2 likes

De LV geeft mij een specialer gevoel dan de LN. Mijn advies, volg je gevoel!

1 like

Als antwoord op een vergelijkbare vraag (maar dan over de Hulk) schreef AskMen.com’s Watch Snob het volgende:

The nice thing about the Hulk, of course, is that its color is guaranteed to be just slightly jarring to all those who have opted for an ordinary Submariner, so you get the pleasure of wearing a technically admirable watch, combined with the added enjoyment of being a source of irritation to people. Highly recommended.

In het kort: doen!

3 likes

Ik zou dat persoonlijk niet doen, vanwege dat groene. Ik zou dan liever een zwarte kiezen.

Maar dat gezegd te hebben, knap ik toch telkens wel een beetje af op die blikken sluiting op de ouwe modellen. Voor mij net als een high end horloge met… (sorry jongens&meisjes) een kunststof glaasje. Beetje raar, maar heb dat gevoel minder bij de aluminium inlay. Hoewel ik ceramisch wel zou prefereren.

1 like

Onderweg…:sunglasses:
Beslis daarna wel.

10 likes

Doen? Goed gedaan! :grinning:

1 like

Zwarte inlay scoren bij Heetman. Das wel geinig erbij

1 like

Is dat makkelijk te wisselen?

@schmeink