Prima te doen. YouTube heeft zat voorbeeldfilmpjes.
Goed gedaan zover, zwart is ook maar zo zwartā¦
Lekker lekker⦠Waar gekocht?
Ik vind het wat lastiger. Bezel eraf en insert eruit gaat prima, maar je moet aardig wat druk zetten op de insert om deze er weer in te persen. Goed opletten met het veertje.
Maar zoals gezegd⦠er is genoeg materiaal op youtube hier over te vinden.
Denk niet dat ik me er aan waag. Mss na een jaar ofzo maar het aantal Rolexen dat het jubileum jaar bij mij gehaald hebbenā¦uuhmā¦zijn er 0
Goed gedaan, goede keuze! Uniek horloge met de juiste groene (olijf kleurige) bezel. Mocht je spijt krijgen dan hoor ik het graag!
Ik vind het in ieder geval een goed keus.
Top combi maar helaas nooit door Rolex zelf uitgebracht⦠Is een zwarte submariner met een blauwe bezel van de witgouden uitvoering. Zoān bezel doet los al snel 2,5K.
En over bijnamen gesproken, deze draagt de āSharkā.
Are you mad?
Gewoon je dweller houden!
En anders iets totaal anders
Ja man. Gewoon je dweller houdenā¦
Dat groene is in ieder stuk minder saai, goede keuze dus.
Man man, dacht toch echt dat het om een Seadweller ging. My bad
Even antwoord herzien: de zwarte is veel mooier en tijdlozer. Ook beter te combineren met hetgeen je draagt.
Ook bij wissel van de bezel blijft t een LV voor de oplettende kijker. De dots zijn namelijk groter dan bij de 16610LN
Joh!
Sorry Bert, ik dacht een nuttige toevoeging te hebben aan dit topic.
Niet doen Bert, alleen door die bezel is ie opeens zgn meer waard.
Nog lelijk ook, als je dan toch (nogmaals) een groene wilt neem dan een hele groene!
Is het ook, al zullen de meesten het wel weten vermoed ik.
Ik vind de keramische lunette van de Hulk veel mooier dan die van de Kermit.
Kermit is trouwens een heel ander soort groen.
En de wijzerplaat van de Hulk lijkt meestal zwart; alleen in full sunlight straalt ie lekker groen.
Voor mij dus best of both worlds.
Terug een Hulk kopen dus.