Jazeker, ik - er zijn tot nog - uit het hoofd - 8 stuks uitgebracht, iedere maand stipt op tijd in de bus. Laatste de afgelopen week, een leuke replica van de Poljot Kirovski, de oude rus uit de 2e wereldoorlog, waarvan ik er onlangs 3 heb verkocht aan een belgiese verzamelaar.
Kwaliteit is redelijk, lopen redelijk, redelijke lederen band ook - voor wie wil maak ik graag fotos van álle horloges tot nog uitgegeven , laat dan je email weten.
Jawel, maar alleen kreeg ik ze de hele tijd niet binnen. Mijn vader had de 1e binnengekregen… http://www.horlogeforum.nl/read.php?2,2104452
De rest hebben we maar afgezegd. Kwamen ze daarna wel binnen :?
Toen hoefde het al niet meer en heb ik ze maar teruggestuurd. Dat ging overigens vlekkeloos. Waarschijnlijk konden ze denk ik de vraag niet aan.
Jazeker, ik - er zijn tot nog - uit het hoofd - 8
stuks uitgebracht, iedere maand stipt op tijd in
de bus. Laatste de afgelopen week, een leuke
replica van de Poljot Kirovski, de oude rus uit de
2e wereldoorlog, waarvan ik er onlangs 3 heb
verkocht aan een belgiese verzamelaar.
Kwaliteit is redelijk, lopen redelijk, redelijke
lederen band ook - voor wie wil maak ik graag
fotos van álle horloges tot nog uitgegeven , laat
dan je email weten.
Een Poljot uit WW2? Bij mijn weten werd de naam ‘Poljot’ pas in de jaren '60 voor het eerst gebruikt.
Zelfde geldt voor Kirovski, komt voor zover ik weet uit de jaren '50.
tom, ik wéet dat je veel weet van russen, maar écht de Kirovskis zijn al van oudere datum… ik heb geen fotos meer, alles verkocht en vergeven aan ‘flyboy’ in belgie, inclusief mijn Russische horlogecatalogi… de herdenkings-Kirovski 1940-2000 uitgegeven door Poljot International is vandaag op de post gegaan naar RB in Purmerend, heb 'm een 14 dagen op MP gehad, prachtig horloge, perfect uurwerk… de originele oude Kirovskis uit WW2 - échte russen dus - heb ik ooit eens op het forum overgenomen voor dacht ik 10.00 voor 3 stuks… niemand keek er naar, geen zicht op tussen de rolexen & omegas… fotos stuur ik je graag en met plezier, maar heb dan wel een gewoon email-adres van node, via het forum is (voor mij) te complex…
tom, ik wéet dat je veel weet van russen, maar
écht de Kirovskis zijn al van oudere datum… ik
heb geen fotos meer, alles verkocht en vergeven
aan ‘flyboy’ in belgie, inclusief mijn Russische
horlogecatalogi… de herdenkings-Kirovski
1940-2000 uitgegeven door Poljot International is
vandaag op de post gegaan naar RB in Purmerend,
heb 'm een 14 dagen op MP gehad, prachtig horloge,
perfect uurwerk… de originele oude Kirovskis uit
WW2 - échte russen dus - heb ik ooit eens op het
forum overgenomen voor dacht ik 10.00 voor 3
stuks… niemand keek er naar, geen zicht op
tussen de rolexen & omegas… fotos stuur ik je
graag en met plezier, maar heb dan wel een gewoon
email-adres van node, via het forum is (voor mij)
te complex…
Je hebt gelijk, de naam Kirova werd al voor WW2 gebruikt. Ik was ‘iets’ te vlug met m’n bewering…
Ik blijf overigens wel benieuwd naar de foto’s van die replica. Ik stuur je m’n email-adres middels een PB’tje.