Doet u mee met de pmle 2010?

Okay! Plan was om Pmle te maken voor niet meer dan 100euro. Thieuster kwam met raad en klok nl Divex ook wel apex ook wel tauchmeister etc genoemd. Seiko quartz en Tuna achtig. Wel moet Pmle orgineel zijn dus andere wijzerplaat. wordt witte plaat bij Yobokies, Harold dus. harold zegt prima maar toeleverancier is traag want ook bezig met ander project nl een tuna Homage met een automatisch uurwerk van Seiko. pmle dus ongeveer 100, automatische variant door Harold is ongeveer 200. harold wacht nog op proefmodel en meer details. We kunnen wel met de Divex variant verder maar een automaat ligt beter hierop 't forum. (en nu weerbedenhalen)

Ok hartelijk bedankt voor dit uittreksel! (ik had trouwens alle posts in dit topic wel gelezen, maar er werd vrij veel door elkaar gezegd waardoor ik het spoor toch een beetje kwijt raakte). Nu is het voor mij duidelijk! Ik ben benieuwd naar het verdere verloop van deze PMLE

Tommaat Schreef:

Ok hartelijk bedankt voor dit uittreksel! (ik had
trouwens alle posts in dit topic wel gelezen, maar
er werd vrij veel door elkaar gezegd waardoor ik
het spoor toch een beetje kwijt raakte). Nu is het
voor mij duidelijk! Ik ben benieuwd naar het
verdere verloop van deze PMLE

Je was niet de enige hoor, maar ik ben dan ook niet bijster inteligent! :slight_smile:

Ik hoor vast tot het minder slimme deel van de forummers,want ik heb nog steeds geen idee hoe het beoogde horloge eruit gaat zien. Heb bijna alle posts gelezen en ben geen foto tegengekomen. Suggestie: pas even het onderwerp van je post aan, zodat de lezers makkelijker kunnen zoeken

Sorry mensen. Helaas geen foto’s, maar een experimentje om te kijken of mijn verderop gedane suggestie werkt.

Zie je wel, ik was niet als enige dom/lui/etc :+

Mij lijkt het ook wel wat, een witte duikert dus, liefst een automaat, met schroefkroon, 42-44 mm, duidelijk afleesbaar (geen witte of zilveren wijzers), etc.
Wensen en ideen te over.