Even een waarschuwing. Ik klikte op de link, want ik wou wel eens zo’n duikertje zien, bleek dat ik al gestemd had. En ik zal niet de enige zijn…

Even een waarschuwing. Ik klikte op de link, want ik wou wel eens zo’n duikertje zien, bleek dat ik al gestemd had. En ik zal niet de enige zijn…

Idem.
Svp mij (voorlopig) als deelnemer annuleren.
gr.
Peebee.
Heb ze van Yobokies niet duidelijk bekeken, maar de lume van Noah viel wat tegen. Er zitten wel leuke designs tussen.
klopt. yobokies laat een nieuwe plaat maken a la Tuna en dan zilver sunburst. Over 2 weken weten we de exacte prijs en dan gaan we verder.
En verder heb ik al globaal een idee hoeveel mensen meedoen dus straks de plaat laten zien en dan inschrijven!
zo terug van vakantie, ben ik wel benieuwd wat de status is?
binnenkort een update.
Is er al weer een update?
Nee, niet echt. Harold (Yobokies) is bezig om de wijzerplaten te ontwerpen maar zijn leverancier staat nu op het Hong Kong beurs dus dat is nog even wachten. Rob had een mooie suggestie voor de wijzers. Het gaat nu even niet zo snel en ik wil wél wat laten zien aan jullie dus hopelijk deze maand een concept en dan de finale intekenlijst. Ben wél bang dat het de PMLE 2011 wordt. Nieuwe wijzerplaten zijn een tijdrovend proces. Ik hoop op jullie aller begrip.
(een parallel ontwikkeling die ook interessant is is dat Harold zelf ook bezig is om een Tuna te ontwikkelen op basis van een Seiko automaat, de 7s26. Hij vertelde me dat deze zo’n $ 200 moest kosten. Gezien de vele reacties en voorkeur van velen voor een automaat is dit iets wat ook in mijn achterhoofd speelt als alternatief mits we een yobokies tuna kunnen laten maken mét ons logo op onze zilveren sunburst wijzerplaat. 200 dollar is geen 100euro ben ik bang, )
Bedankt voor de info.
Zo’n Yobokies Tuna klinkt interessant(er)…
+2mnd… zijn er nog geluiden ergens of ist plannetje gestorven?
Is er nog niks bekend over de wijzerplaat?
Als deze alsnog full lume wordt, doe ik ook een x mee! 
de leverancier van yobokies laat steeds op zich wachten. Mijn excuses voor de trage gang van zaken. Ook had Harold zelf een alternatief voor onze Pmle kandidaat en duurt die ontwikkeling ook al een poos. Uiteindelijk wij ik Harold’s project, een TUNA met een automatisch uurwerk presenteren naast de quartz variant van Apex.
Klinkt als een erg leuk initiatief!
Persoonlijk ben ik meer fan van een donkere wijzerplaat bij duikers, maar ik laat me graag van mijn 'geloof’brengen.
Gezien het feit dat ik nog niet heel ruim in de slappe was zit wacht ik echter liever totdat ik een ontwerp zie. Maar ben zeker geinteresseerd!
Zit hier eigenlijk nog enig leven in???
De naam van dit model kan iig worden veranderd in PMLE 2011! 
Ik ben ook benieuwd!
Ik ook, want één van de opties zie ik best zitten! Zou mijn eerste limited worden…
Ik wacht maar en wacht maar op Harold. Gaat inderdaad tergend langzaam. De eerste optie, de Divex kan hem wel worden maar een zelfgebouwde Tuna automaat van HArold is een degelijk alternatief.
Ik vind het idee wel interessant, maar voor mij is het niet helemaal duidelijk, misschien omdat er sowieso nog geen zekerheid is? Om welk model horloge zal het gaan, wat zal de prijs worden, is er al een ontwerp? Kan iemand me misschien antwoorden geven als die er zijn? Ik zou misschien best mee willen doen, als dat nog kan.
Groeten!
wil niet vervelend doen maar het staat allemaal in deze draadje.
wil niet vervelend doen maar het staat allemaal in
deze draadje.
Ik las vroeger met Duits ook liever de uittreksels…