Ik denk dat het rood/zwarte logo beter past bij het ontwerp VAB de plaat! Het idee van thieuster vind ik een goede! Net zoals bij de azimuth limited van het forum, maar dan anders!
Gr. Mark
Ik denk dat het rood/zwarte logo beter past bij het ontwerp VAB de plaat! Het idee van thieuster vind ik een goede! Net zoals bij de azimuth limited van het forum, maar dan anders!
Gr. Mark
Grappig, nu ik net enkele reacties lees.
Ik was eigenlijk gisteren vertrokken van een heel klassieke witte plaat (rekening houdend dat je er voor die prijs geen reliëf-elementen kan opzetten ).
Ik heb ze evenwel niet getoond omdat ik het wat sober vond (en als het geen full lume plaat is, dan wordt het lastig om mooi afgetekende lume-dots te plaatsen).
Maar er zaten wel wat elementen in die nu al door mede-forummers geopperd werden:
Ik toon ze dan toch maar even (screenshots van de schets):
en
Met Vriendelijke Groeten,
Morse.
Ik vind dat er op een duiker geen cijfers horen maar dots. Het kan natuurlijk zijn dat ik het eindresultaat super vind maar voorlopig gaat mijn hart er niet sneller van kloppen.
ik wil ook geen cijfers alleen. Cijfers in een vorm okee maar niet zo. Eerste rij ontwerpen spraken me meer aan,
Ziet er goed uit, alleen vind ik dat rode stuk niks.
Plaat gewoon rustig houden in 1 kleur en inderdaad zelfde logo als vorug jaar, maar dan 2010.
Blijft het tenminste hetzelfde en echt een opvolger…
Waarschijnlijk ga ik toch meedoen ondanks de maat bedenk ik me net.
Ik wacht toch nog wel eerst het ontwerp af.
Volgens mij twijfel ik, of toch niet.
vanwege de kosten zal het wel één kleur worden,
Dat zou wel mooier zijn naar mijn bescheiden mening.
voel zelf ook meer voor de dots of varianten daarop (waterdruppels oid)
Net als Dreski ben ik niet gecharmeerd van cijfers op een duiker.
Het idee van druppelvormige dots spreekt mij echter wel aan.
Leuk werk overigens van Morse.
Ik heb de discussie tot nu toe niet echt gevolgd. Het is me ook niet meteen duidelijk hoever “men” al staat in selectie en inschrijving van belangstellenden.
Ik kan wel melden dat ik het eerste ontwerpidee van Morse met de arabische cijfers in de druppelvormige dots absoluut grandioos vind. Chapeau !
De rode details vind ik net iets minder, maar als het uiteindelijke ontwerp in die richting gaat ben ik zeker geïnteresseerd.
GBW
Dames én Heren,
zo vlak voordat we Wereldkampioen worden heb ik goed tot zeer goed nieuws. Ik zag enkele nieuwe wijzerplaten van Noah Fuller. Deze mijnheer maakt al jaren materiaal om met name Seiko’s te modificeren. Onlangs is hij een eigen merk begonnen.
Ik heb hem benaderd omdat ik aan de hand van de Poll merkte dat de animo voor een full lume plaat niet op een hoge score kon rekenen. Een witte plaat is ook een lastige opgave qua ontwerp. Ik heb gekozen voor een middenweg die geen afbreuk doet aan de opzet van ons project.
Noah kan een zilveren wijzerplaat maken met sunburst-effect.
De lay out gaat op een tuna lijken met een zwarte kader én lichte lume vulling zeg maar. Het lijkt me een prachtig gezicht zo’n combinatie van klassieke én moderne elementen.
Over de prijs kan ik nog niks zinnigs zeggen. We zijn nog aan het onderhandelen maar Noah zegt dat hij degene kent die onze project horloge maakt én zal hem benaderen voor groeps korting én dat kan aanzienlijk schelen. Ook heb ik Noah benaderd voor de wijzers.
Als het lukt om ze gelijk van de fabriek te kopen halen we het met onze honderd euro’s anders reken ik op een bedrag dat meer in de buurt van 125max komt. Maar mooi wordt het! kan ook groepskorting krijgen op Mesh banden van 4.6mm dik én met zgn omega sluiting. Maar dat is van later zorg.
Wordt vervolgd!
GOED BEZIG Hharry, ik blijf dit met belangstelling volgen(tu)
Lijkt me heel erg mooi worden! Noah levert zijn Tsunami-horloge voor heeeel veel euro’s. Als hij het hoge niveau van zijn producten aan een relatief goedkoop horloge als een Divex/Aqualung/… wil verbinden, kan het wel eens een heel goede PMLE-investering worden.
Bedankt voor al je werk tot nu toe!
Menno
Ik blijf deze ook zeker nog volgen.
Weer erg goed bezig Hharry 
Klinkt goed. Ik wacht geduldig af!(tu)
Klinkt goed Hharry. (tu)Ook wat betreft de meshbanden.
mesh natuurlijk niet bij de prijs inbegrepen!
Bedankt voor de aardige complimenten.
Is er al meer bekend?
Rob had wat bezwaar tegen noah fuller omdat de lume van Yobokies veel beter is dus heb ik aan yobokies gevraagd of hij een zilveren sunburst dial kan maken met een Tuna layout. Hij denkt van wel en zal na zijn vakantie kijken of hij rechtstreeks in Hong Kong de horloges kan inkopen en daar ermee aan de slag kan gaan. Hij zal na zijn vakantie, begin Augustus ermee aan de slag. ondertussen blijf ik zoeken naar de laagste prijs voor de duikers. Rob had al een mooie set Wijzers gevonden van de seiko
mooi we blijven vol goede moed afwachten.