Dom geweest, hulp bij retourneren

Balen en alvast sterkte voor als het niet meer goed komt.
Ben niet bekend met Amazon maar retourformulier heb je per mail ontvangen lijkt mij?
Daarin staan dan toch de gegevens en het bonnetje wat jij krijgt bij afgeven is enkel het bewijs dat je hem hebt af gegeven en zou dan ook bij verzender bekend moeten zijn verder.

Hopelijk kun je er nog iets mee.

Hij was zo in zijn sas met die jas…

Een ā€œunikatā€

1 like

Bij het retourformulier van amazon zat niet al een 3S code, ik heb hem met de pakbon naar het adres van amazon gestuurd. Misschien is het daar wel misgegaan. Ik probeer anders nog wel even bij het postkantoor langs te gaan om te kijken of zij nog iets in de computer hebben staan.

Bedankt voor het meedenken allemaal!

1 like

Het was de laatste. Ze waren blij dat ze er vanaf waren. :joy:

Gelukkig niet naar de Engelse Amazon. Heb ooit eens een horloge geretourneerd naar Amazon UK. Heel toevallig kwijtgeraakt door de post. PostNL werkt samen met een Engelse vervoerder genaamd… Yodel.
PostNL: Wij hebben hem afgegeven > Yodel: Nee hoor, niets gehad.
Nou dan kan je dus maanden achter je geld aan yodelen. Ondanks dat je een verzendbewijs hebt.

Balen blijft het wel. :sneezing_face:

1 like

Pakbon altijd zelf bewaren.
En misschien een tip, koop voor die paar tientjes meer
gewoon in NL

Dit is een goed adres voor Casio www.kish.nl

1 like

Hebben we als forum eens een keertje 'n eerlijk forumlid, dat zelf al aangeeft hoe het zit en daarmee ā€˜n soort van "boetekleed’ aantrekt …

… kunnen we het weer niet laten om dit forumlid dat zich toch al eerlijk en kwetsbaar durft op te stellen, meteen weer te belagen en ā€˜af te pissen’. Welk een nobele en sportieve reacties weer, helemaal !

Hiwe, bij deze, ā€˜ik vind je heel sterk en een kanjer, dat je eerlijk bent tegenover jezelf en dit ā€˜edele’ horlogeforum daarmee laat voor wat
’t nu bij jou is in jouw specifieke toch al hachelijke situatie’.

'k Weet zeker dat i.i.g. Candide en Taconew ook eigenlijk op dit laatste standpunt zijn.

Het begint toch bij de konijnen af te worden, dat telkens weer ā€˜genaai’.

N.B. : je moest allemaal eens weten hoeveel durf en kruim het kost om gewoon je mening te durven geven op zo’n ā€˜vaak moeilijk’ forum

1 like

Ik heb het topic wƩl doorgelezen en hij wordt niet afgepist.

Even slikken en weer doorgaan is geen afpissen… hooguit bij Patricia Paay

3 likes

Toch maar even doorzetten dan maar, net zo dapper worden als Hiwe.

1 like

Gewoon ā€˜jas’ was niet voldoende te vermelden…? :grin:

2 likes

Net als mensen met een iphone. Die kijken niet zomaar op hun telefoon, nee die kijken altijd op hun iPhone…

3 likes

Lookin for trouble huh?

You get beaten up here, leave while you still can!

flowers

Greetz,

Drex

1 like