Balen en alvast sterkte voor als het niet meer goed komt.
Ben niet bekend met Amazon maar retourformulier heb je per mail ontvangen lijkt mij?
Daarin staan dan toch de gegevens en het bonnetje wat jij krijgt bij afgeven is enkel het bewijs dat je hem hebt af gegeven en zou dan ook bij verzender bekend moeten zijn verder.
Bij het retourformulier van amazon zat niet al een 3S code, ik heb hem met de pakbon naar het adres van amazon gestuurd. Misschien is het daar wel misgegaan. Ik probeer anders nog wel even bij het postkantoor langs te gaan om te kijken of zij nog iets in de computer hebben staan.
Gelukkig niet naar de Engelse Amazon. Heb ooit eens een horloge geretourneerd naar Amazon UK. Heel toevallig kwijtgeraakt door de post. PostNL werkt samen met een Engelse vervoerder genaamd⦠Yodel.
PostNL: Wij hebben hem afgegeven > Yodel: Nee hoor, niets gehad.
Nou dan kan je dus maanden achter je geld aan yodelen. Ondanks dat je een verzendbewijs hebt.
Hebben we als forum eens een keertje 'n eerlijk forumlid, dat zelf al aangeeft hoe het zit en daarmee ān soort van "boetekleedā aantrekt ā¦
⦠kunnen we het weer niet laten om dit forumlid dat zich toch al eerlijk en kwetsbaar durft op te stellen, meteen weer te belagen en āaf te pissenā. Welk een nobele en sportieve reacties weer, helemaal !
Hiwe, bij deze, āik vind je heel sterk en een kanjer, dat je eerlijk bent tegenover jezelf en dit āedeleā horlogeforum daarmee laat voor wat
āt nu bij jou is in jouw specifieke toch al hachelijke situatieā.
'k Weet zeker dat i.i.g. Candide en Taconew ook eigenlijk op dit laatste standpunt zijn.
Het begint toch bij de konijnen af te worden, dat telkens weer āgenaaiā.
N.B. : je moest allemaal eens weten hoeveel durf en kruim het kost om gewoon je mening te durven geven op zoān āvaak moeilijkā forum