Dom topic aangemaakt, onervaren :) (Prijs horloge verdacht laag?)

Is de prijs voor dit horloge niet verdacht laag?:thinking:

Misschien een Chinese versie. Ik heb spijtig nog niet genoeg ervaring om de verschillen te zien.

Ik vind het nog vrij veel voor wat je krijgt…

1 like

Voor een fake toch een redelijke prijs? Kan me niet heugen dat dit merk haar horloges aflevert in een plastic zakje :rofl:

2 likes

zit nog in de verpakking
meerdere foto met het horloge uit de verpakking… Handig die dichtzip zakjes!:stuck_out_tongue:

1 like

Ja dat klopt. Dom van me :upside_down_face:

Hij heeft trouwens ook een Cartier voor 70 euro en een Breitling voor 85 in de aanbieding!

1 like

Goed bedoelt advies, als je dit verschil nog niet ziet niet op 2ehands/marktplaats/ebay kopen. :wink: Veel blijven kijken en lezen op het forum en dan leer je vanzelf een hoop.

1 like

Wat een gave website! Zie ook een Rolex GMT op jubilee voor maar €185. Via deze Belgische Marktplaats komt die grailwatch toch wel erg dichtbij.

1 like

Heb de topic naam al veranderd voor niet meer te veel mensen op het verkeerde been te zetten. Mijn excuses aan iedereen :upside_down_face:

3 likes

6 likes

654d302a1ca63194843ea503185360d9

6 likes

En deze staat zelfs nog twee keer per maand juist (8ste :stuck_out_tongue_winking_eye:)

Misschien de start gegeven voor een topic met de slechtste nagemaakte horloges :rofl:

Voor het geld een mooie tissot.
Kan je niet fout meegaan.