domega

@domega

Bedankt voor de fijne communicatie tijdens om het koop proces. Top verkoper met goede waar.
Duidelijk en helder. Goede prijs en zeer netjes afgehandeld. Graag tot de volgende keer.

Ongelofelijk dat er nog geen topic over jouw verkoop ervaringen bestaat. Het is een eer op hem te openen.:relaxed:

1 like

Nog geen eigen topic???

Donald is top!!! AAA plus, hardcore collector. Hij verzamelde al toen ik nog verwekt moest worden. 100% good guy!

Gr. Roel

1 like

dank je wel Abel, maar ik heb tot dusverre ook niet echt veel aangeboden. Ik kan altijd maar moeilijk afstand van mijn buit doen vrees ik. En misschien ook te druk met andere topics :innocent:

Je wordt bedankt Roel. Nu durf ik natuurlijk helemaal niets meer aan te bieden via HF :stuck_out_tongue_winking_eye:. Maar dat hardcore vind ik wel een mooie, want verzamelen vind ik ook stukken makkelijker dan verkopen :sweat_smile:

Donald @domega is een aanrader!
Verzamelaar in hart en nieren!
Vlotte en heldere communicatie en afwikkeling.

1 like

Onlangs een horloge van @domega overgenomen en dit was een prima ervaring!

Vlotte communicatie, goede verpakking en snelle verzending!!

Nogmaals hartelijk dank!!!

1 like

Dank je wel Marc, en ik ben blij dat deze NA na al die jaren bij mij nu in jouw - mag ik toch wel zeggen - bijzondere collectie zit, voelt lekker!

2 likes

Horloge verkocht aan Donald; prima afspraak en gezellig gesprek!

Dank

1 like

Horloge verkocht aan @domega.
Ging allemaal super lot :ok_hand:
Aanrader :+1:

1 like

Bandje verkocht aan @domega. Vriendelijke communicatie, vlotte deal. Top.

1 like

Eenvoudig ultrasoontje overgenomen van @domega. Prima en vlotte deal :+1:t3:

1 like

Een mooie set vintage horloge tijdschriften van alom gerespecteerd forumlid @domega mogen overnemen deze week. Was een fijne deal met een leuke attentie erin van dit altijd vriendelijke forumlid!

Bedankt D en tot de volgende keer! :+1: :slightly_smiling_face:

1 like

Leuke vintage Triumph van Domega over mogen nemen voor weinig. Fijn dat mij dat gegund werd en prettig contact!

1 like

Supermooie Pontiac overgenomen van @domega.
Prettige communicatie, goede prijs, snel en goed verpakt verzonden. Echt top. Bedankt Donald.

1 like

Een heel leuk horloge overgenomen met dezelfde leeftijd als dat ik ben .
Deal snel gesloten voor een goede prijs en een hele snelle verzending!
Een aanrader!

1 like

Leuke vintage overgenomen van @domega.
Goede prijs , snelle afhandeling en snelle verzending .
Een top verkoper :+1::+1:

Wout

1 like

Fijn contact en een mooie deal gesloten met Don. Een prachtig horloge met Nederlands tintje overgenomen. Alles zoals beschreven in het blauw klopte.
Aanrader!

1 like

Mooie Tissot overgenomen van @Domega en een tijdje terug heeft hij mij aan een prachtband geholpen voor mijn Bulova. Topper die Don :+1:

1 like