Ik heb dit ook een keer gehad met een BB58. Niet in bed, hij vloog me van de pols af toen ik in monkeytown was. Misschien ligt het gewoon aan het materiaal.
Ook niet best, alles wel heel gebleven?
Of een uur moeten zoeken in de ballenbak🤪
wel apart dat een duikhorloge wat een echte tool watch is al niet eens een avond in bed overleeft. zou me niet veel vertrouwen geven om er echt mee te duiken. voor je het weet licht die op de zeebodem
Haha het gebeurde idd in de ballenbak maar voelde m afglijden dus geen schade. Wel was mijn kind verdwenen nadat ik 30 sec met dat bandje had lopen prutsen😜
Nooit geweten dat Tudor en Rolex RVS banden met loctite aan elkaar hangen
Een horloge dat afvalt in je slaap…
Rommel
Niks domme actie, gewoon pure pech. Zo had ik laatst de mazzel dat er een HF lid naar mijn collectie kwam kijken. Elk horloge in de hand gehad en toen de Panerai, daar zag hij dus dat er een schroefje iets uitstak en waarschuwde mij dat ik zo mijn horloge kon verliezen. Snel weer vastgedraaid, zelf was het mij niet opgevallen. Nu dus een gewaarschuwd mens, schroefjes controleren!
Elk zichzelf respecterend merk zet de bandschroeven vast met een borgmiddel. Echter gebeurt het maar al te vaak dat, er bij het op maat maken, dit cruciale punt vergeten wordt. Elke maand de losdraai momenten van de bandschroeven controleren is toch echt niet de bedoeling.
Eigenlijk heb je pech en mazzel tegelijk. Toen ik de eerste foto zag, dacht ik eigenlijk dat jouw horloge een dikke smak had gemaakt… Jouw bandsluiting heeft behoorlijke krasschade, vandaar 

Voor alle zekerheid nu ook maar met een touwtje vastgebonden?
Zekerheid voor alles😅
Ik weet het, draag het horloge dagelijks en pas er niet echt mee op🤷♂️
Ik draag al jaren horloges met geschroefde stalen banden. Die blijven ook om in bed. Ik heb nog nooit gehad dat er een schroef los is gaan zitten. Ze zijn handvast gedraaid, zonder loctite en af en toe kijk ik of ze nog goed zitten (antwoord is altijd ja).
Als je je horloge niet om had gelaten in bed had het ook kunnen gebeuren terwijl je over straat liep. Dan had het horloge veel meer schade opgelopen.
Ach overkomt de beste he! Ik ben woensdag per ongeluk met mijn Rolex op pad geweest, heerlijk gefeest met koningsdag en er de volgende ochtend achter komen dat hij, plakkend van het bier nog om mijn pols zat … het was een mooie avond