Domme Rolex vraag

Ik kom vrij vaak de datejust tegen op diverse sites en bijna altijd is de combinatie met de bezel niet wat ik mooi vind. Is het mogelijk de bezel te veranderen en wat zijn de kosten van de bezel van de Datejust 41 mm ? En heb je dan nog garantie bij Rolex als je een horloge koopt wat nog in stickers zit maar waar wel de bezel van is veranderd?

Mvg

Bleker :smiley:

Mijn vraag is dan welke bezel vind je niet mooi en welke zou je er dan op willen?

Koop de juiste klok en doe een plaatwissel… Adc doet het terwijl je wacht. Of probeer heetman… Kosten van een plaat verschilt… Oude plaat meevragen zodat je altijd terug kan wisselen…

De bezel zou moeten worden Fluted.

Bleker Schreef:

De bezel zou moeten worden Fluted.

Die zijn toch volop te krijgen? Dat is zo een beetje de meest gebruikte bezel op een Datejust.

Volgens mij is de DJ2 met alle platen leverbaar met de gouden fluted- en gladde stalen bezel. Makkelijker en goedkoper lijkt mij gewoon het juiste horloge te bestellen, zonder te hoeven knutselen.

Een lunette hangt vast aan de referentie.

Als jouw lunette niet matcht met de referentie, dan geloof ik dat de RCS’s het horloge kunnen weigeren.

Groet, Glenn

Glenn Schreef:

Een lunette hangt vast aan de referentie.

Klopt !

Een Datejust2 staal = 116300 en met gladde stalen bezel
Een Datejust2 staal = 116334 en met fluted witgouden bezel
Een Datejust2 staal/goud = 116333 en met fluted geelgouden bezel.

Pieter.