Domme vraag breitling colt

Ik vroeg me af hoe het eigenlijk komt dat de display zeg maar. De wijzerplaat van mij Colt die ik in het zwart heb perfect blauw lijkt te zijn als ik hem in een bepaalde positie draai. Ik heb eigenlijk nog nooit een horloge zo veel licht zien geven als de wijzers van de Colt. vind het zelf overigens écht heel mooi. Mooie klok en draagt en zit lekker-fijn. Iemand enig idee? En doet de display van een replica Breitling eigenlijk ook zo´n kleur-verschil kunnen maken? Overgang… Of is dit één van de criteria waar aan je een Originele Breitling kunt onderscheiden? Vraag ik me gewoon af… Heb mijn Colt bij een officiële dealer weg hoor. En nieuw. Dus voor mij is het meer een ´´weetje´´ Hebben overigens meer mensen last van de rubberen sluiting van Breitling. Ik heb de gesp-versie en het kost me een minuut of 5 eer ik hem eindelijk aan en uit heb… Zeer stroef. Althans lastig dicht en open te maken. Al is de vouwsluiting natuurlijk weer anders.

Het saffier-glas van een Breitling is dubbel ontspiegeld, dit geeft een blauwe schijn over het glas.

De blauwe kleur/gloed is de anti-reflectie coating aan binnen en buitenkant van het glas.
Geen idee hoe dat met replica’s zit en waarschijnlijk dat zul je dat hier ook niet beantwoord krijgen :wink:

Wat betreft het rubber had ik hetzelfde, ik vond 'm lastig met “inhaken”, maar wel comfortabel, echter de stalen band vond ik uiteindelijk toch het prettigste.

Ik vind het afschuwelijk mooi. Dat de horloge soms van kleur veranderd in ´n bepaalde hoek. Het is miss. voor vele geen ´´speciale´´ of super-de-super opvallend kitch ding maar ik begin dit… telkens meer te respecteren je voelt gewoon… De degelijkheid ook… Ik vind het raar dat er op het net geen mooie fotos te vinden zijn van de Colt. In het echt is hij stukken mooier. Staal is ook mooi. En afleesbaarheid een 10.,. Loopt precies goed. Ik vind staal ook wel mooi hoor. Maar ik wou eens iets anders. Eerst was ik dol op alles wat staal was… Nu ben ik juist een rubber-fan geworden. Haha.

Hoe plaats ik hier ook al weer fotos ???

Tik op reageer, en dan op het symbool met een liggend streepje, en een pijl naar boven…

1 like

1 like

lekkere dekbedje er bij ook+’ op het logeerbed. Én ongelofelijk dat de kwaliteit van die telefoon-camera zo onscherp is als de nete.