Don_Martino

Seiko Sun015 verkocht aan Martin : zeer vlotte en aangename transactie - bedankt Martin en veel (draag)plezier met deze prachtige GMT-klok :wink:

Wat mij betreft voor herhaling vatbaar ;-);-):wink:

Prima vent die @Don_Martino, leuke PB communicatie en vlotte betaling

1 like

Clasp verkocht aan @Don_Martino. Aardige kerel en alles ging op rolletjes👍
Ik hoop die Batman zeker nog eens voorbij te zien komen :ok_hand:

1 like

Een Seiko SKX009J aan Martin aka @Don_Martino verkocht. Zeer prettig zaken doen! Hij is duidelijk een liefhebber. Vriendelijke kerel die snel communiceert en duidelijk is. Zeker een aanrader :sunglasses:. Succes met je SKX009 en eventueel met het modden!

1 like

Solid presidential band verkocht aan @Don_Martino

Prettig en vlot contact, super vlotte betaling en veel geduld! (met mij :wink: )

1 like

Martin is een hele fijne koper (en forumlid). Reageert lekker vlot en betaling is ook geen enkel probleem.

Al met al een uitstekende deal ervaren :slight_smile:

1 like

Gisteren een horloge verkocht aan Martin. Een erg vriendelijk en kennisrijk persoon om mee te praten! Gebabbeld over mods en grails - ik zou het zo weer overdoen :+1:

Nog bedankt voor de koffie en veel plezier met modden!

1 like

Band overgenomen van Martin. Prima communicatie, snel geregeld en verstuurd en de band zelf helemaal als nieuw. Top :+1:

2 likes

Geweldig mooie Jubilee gekocht van @Don_Martino, voor een spotprijs inc. verzenden.
Prima, zeer vriendelijke communicatie.
Alleen al hoe zorgvuldig het bandje was ingepakt was het geld al waard :slightly_smiling_face: :+1:

1 like

Een tweetal Z22 banden overgenomen van Martin.
Supersnelle antwoorden, en nog voordat het geld goed en wel op zijn rekening staat, heb ik de banden al in de bus.

Top service, erg blij mee.
Zeker voor herhaling vatbaar en een aanrader. :+1:

1 like

Per toeval een sluiting verkocht aan @Don_Martino (Martin)
Goede & vriendelijke communicatie, snelle betaling.
Kortom helemaal goed!

Ook vanuit hier zeker voor herhaling vatbaar!

1 like

De verkoop van de sluiting ging jammer genoeg met dank aan postNL niet helemaal volgens verwachting.
Het pakketje was spoorloos.
Meerdere malen contact gehad met postNL en een onderzoeksformulier thuisgestuurd gekregen.
Hiermee kon door postNL verder onderzoek gestart worden of bijv het label beschadigt was en hij daardoor niet verder verwerkt kon worden.
Martin per Pb op de hoogste gehouden en aangegeven dat mocht het niks worden ik hem zijn geld terug zou geven.
Dat mocht op 1 voorwaarde, dat hij mij hiervoor op een biertje wilde trakteren! :+1:
Thats the HF spirit! :+1::sunglasses:

Wonder boven wonden werd de sluiting toch nog bezorgt na een 1,5 week…

Zoiets kan alleen maar op HF👍

Ondanks dat het allemaal fout ging toch een zeer goede ervaring met Martin👍 @Don_Martino

1 like

Gisteren een mooie houten horloge box aan @Don_Martino verkocht. Superfijne en snelle communicatie. Direct het geld overgemaakt en ik het pakketje startklaar gemaakt. 5 sterren wat mij betreft👍

1 like

@Don_Martino kunnen helpen met een nieuwe oplaadbare batterij in zijn Seiko.
Gelukkig had Seiko het spul op voorraad en kon ik snel het horloge retourneren.

Fijne communicatie en snel betaald.
Top-klant !

Cheers,
Lowieke.

1 like

Een G-shock 5610 van @Don_Martino mogen overnemen!
Het horloge moet nog binnenkomen, maar ik heb er alle vertrouwen in dat het (nieuwe) horloge goed bij me aan gaat komen!

Kan volgende week tijdens de kluswerkzaamheden mooi mijn nieuwe “werkhorloge” om de pols!

Fijn contact, snel geregeld!

1 like

Bezel gekocht van @Don_Martino. Vriendelijke verkoper en zeker een aanrader!

1 like