Donderdag 8 maart, Seiko dag

Vandaag gaat deze om de pols:

Die is mooi zeg…



Vandaag de onderste 6309. :slight_smile:

Groet,
Werner

gr Ron

Deze kwam ik tijdens het “schatzoeken” tegen en zit al sinds hij dinsdag binnen kwam om de pols…

Zo te zien heb je wel meer gevonden met schatzoeken. Die ring lijkt wel verguld of is dat het licht? Stargate blijft mooi, misschien toch maar eens een gezocht maken voor de witte.

Het is de SkZ330 in Roségoud.
En mbt het schatzoeken, ik heb een metaaldetector en is één van de vele andere hobbys…

Dat lijkt me ook wel eens leuk om te doen. Heb je die Seiko zo gevonden??? Dat is wel heel tof. Nog meer leuke vonsten? Hoeveel roestige blikjes heb je in je leven al uitgegraven?

hahaha alvast srry voor het offtopic:

Nee ik heb de Stargate niet op die manier gevonden, alleen toen ik de doos na aanschaf uitpakte leek het wel of ik een schat in handen had.
Ik zoek al van kinds af aan met een metaaldetector en heb de gekste dingen gevonden:

Zilver/goud in muntvorm/ringen, kettingen enz.
Rominse munten, heb er nu een stuk of 60 waar sommige eem flinke waarde van vertegenwoordigen.
Kogels, granaten, bommen, breekplaatjes van gesneuvelde soldaten. (En ik heb zelfs een keer mogen meemaken dat toen ik zo’n dogtag van een gesneuvelde Amerikaan had gevonden de nazaten op die plek samen met het NL leger een krans kwamen leggen, dat geeft kippenvel)
Toevallig nog een paar weken geleden een Casio ut de jaren 80 onder de zoden van een oud sportveldje omhoog getoverd. (nee hij werkte niet meer ;))

Maar ik kan ook uren praten over mijn andere grote hobby, reuzenpompoenen kweken :wink:
Mocht er interesse zijn zal ik wel een leuke foto plaatsen in het offtopic gedeelte haha

Lol, reuzenpompoenen!!! Alleen als er recepten bij staan. Schatzoeken daarentegen is geweldig. Zeker als je hoord wat ze in de UK nog aan schatten opgraven.

Tussen al die duikers een oudje met watervrees

Vandaag deze weer:

http://www.flickr.com/photos/64726013@N04/6816198178/

Mijn bijdrage:

Martin.

Seiko seamaster vandaag

Hoi Verso, wat een bekende pols heb jij :slight_smile:

robbie409 Schreef:

Hoi Verso, wat een bekende pols heb jij :slight_smile:

Kloon?

Klonen hebben elkaar litteken toch niet :slight_smile:

Vandaag deze:

Eigenlijk mijn enige echte “dresswatch”.

Mijn nieuwe monster krijgt veel draagtijd:)

jantje.vlaam Schreef:

Zo te zien heb je wel meer gevonden met
schatzoeken. Die ring lijkt wel verguld of is dat
het licht? Stargate blijft mooi, misschien toch
maar eens een gezocht maken voor de witte.

Niet te lang zoeken, want ze zijn bijna op.
Gelukkig heb ik er nog eentje gevonden.