Donderdag... Russendag toch?

Mijn Molnija :smile:

отлично четверг желательно !

5 likes

4 likes

Vandaag deze Ostwok Admiralski
met Alti/Baro/Thermometer :innocent:

Помидоры здоровы

6 likes

De Vostock.

4 likes

De Poljot strela

6 likes

Maar weer eens meedoen met een Poljot:

6 likes

и морковь тоже :slight_smile:

Ik doe mee met m’n Vostok Amphibia op stalen band :slight_smile:
Foto is echter van gister maar dat zijn details…
De endlinks heb ik overigens al iets strakker gezet waardoor ze nu beter aansluiten op de kast (er zat een beetje ruimte tussen, zoals te zien op de foto)

5 likes

ik vind alleen die bezels van Vostok foeilelijk… maar das mijn smaak niet…

Ik vind het verschillen, de bezel op deze amphibia (met de rondjes) die vind ik altijd wel leuk, maar de bezels met de strepen en aparte vormen bezel (dus niet gewoon rond) die vind ik ook altijd afschuwelijk :stuck_out_tongue:

1 like

die rechhoekige kasten en zo ja, juk :slight_smile:

Neptune

6 likes

Best ingewikkeld die boekjes "Russisch op reis"
voor je het weet krijg je de grootste ruzie :wink:

Ваша сестра имеет усы и брови тяжелых

3 likes

gnif lol

что ее подтяжку лица !!

1 like

Klopt ja.

1 like

Vostok vandaag… :slight_smile:

5 likes

Ik heb geen enkele Rus in m’n collectie, nooit op gericht geweest. Ii heb alleen een NOS Russische schaakklok van ca. Reagan’s Evil Empire speech.Toch zie ik hier met enige regelmaat leuke dingen voorbijkomen. Ik zal me eens wat gaan inlezen, en er een op m’n verlanglijstje plaatsen, al is het alleen maar om mee te kunnen doen aan de veelvuldige Russendagen hier :wink: M’n voorkeur zou dan trouwens uitgaan naar een vintage uit de USSR hoogtijdagen.

1 like

Ik vind dat zonder een Rus je collectie niet compleet is… de vandaag door mij getoonde Vostok is een horloge uit mijn geboortejaar (1971) een mooi klein dressertje, mijn andere Rus is een Vostok Komandirskie…
De Russische horloge industrie is flink oud… en ze hebben best mooie horloges geproduceerd… een mooie Vintage kan best wel wat kosten. maar dan heb je ook wat… : )

de Komandirskies en Amfibia’s zijn over het algemeen niet duur… afhankelijk van de staat tussen de 25,- en 100,- heb je een exemplaar… als het origineel CCCP-Militair is betaal je wat meer…

2 likes

Oude foto, inmiddels voorzien van eigenbouw houten standaard en als bureau klok in dienst :grin:. Al een paar keer uit elkaar geweest, maar ben er nog niet achter hoe ik de spinnenwebben en lijkjes die achter het glas en voor de plaat zit kan verwijderen.

2 likes