Doneer een euro voor Veblen

Sluit me aan bij Windhund, doneer 10,00

Tuurlijk, lullig dat dit gebeurd is, maar als je handelt en daarbij via niet-officiƫle kanalen koopt, of tweedehands koopt (ik doe dat zelf ook), neem je een risico. You win some, you lose some. Sommige lessen zijn duur. Bedrijfsrisico, net als in het echte leven. Deal with it, of koop via officiƫle kanalen / spaar voor een nieuw horloge van een AD. Is verder niks persoonlijks naar mijn naamgenoot toe.

Van mij geen bijdrage dus. Mijn liefdadigheid gaat naar mensen die geheel buiten hun schuld schade ondervinden.

Neemt niet weg dat de opstelling van de verkoper RenƩ jammer is. Nu kost deze vergissing hƩm niets (misschien heeft het hem zelfs wat opgeleverd).

1 like

Leuk initiatief maar ik doe ook niet mee. Ben ook al eens voor 600 euro het schip in gegaan door een gestolen pakket. Kreeg ik 50 euro vergoed. Daar word je niet vrolijk van maar bracht dingen weer in perspectief voor mij.

1 like

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

1 like

Ik doe mee iedereen kan zo iets aan de hand krijgen
ā‚¬20 van mij

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

1 like

Als er een concreet draadje met betalingsmogelijkheid wordt geopend, wil ik wel wat bijdragen. Zal van mij geen 50 euro zijn maar wel meer dan 1. Ik zie 't wel!

Zou een goed voorstzel zijn :ok_hand:

Ook ik sluit mij hierbij aan.
Wel een triest gebeuren overigens!

Zou mij niet verbazen, als Rene84 het wist. Wellicht, omdat het gestolen was, heeft Rene84 het goedkoop gekocht en veel duurder en met veel winst aan jou verkocht.

We moeten soms oppassen voor onze eigen levendige fantasie. Het meest raadzame is in dit soort situaties om je puur bij de feiten te houden. Feit is dat rene84, al dan niet te goeder trouw, een gestolen horloge aan Jtrapman heeft verkocht en nu niet wil meewerken aan een redelijke oplossing.

Triest verhaal dit, zorgt er wel voor dat je allert blijft (wordt).
Wil best mee- doneren, als mij dit zou overkomen zou ik het nm. ook zeer kunnen waarderen.

1 like

Alhoewel ik het standpunt van Jeroen Accour begrijp, vind ik het geen probleem om wat te doneren. Als hiervoor een topic wordt geopend met een rekeningnummer, dan ben ik van de partij.

Waarom schrijft iedereen Acour met twee cā€™s?

Gun niemand overigens wat Jeroen T. is overkomen, zeker met alle moeite die hij heeft gedaan om alles zo netjes mogelijk op te lossen.

Ik vind het ook geen probleem te doneren @malus65, maar doe het niet om genoemde reden.

Acour acour acour acour. Zo nu vergeet ik het niet meeršŸ˜‰ en ik vind dat Jeroen hier eigenlijk ook niets aan kan doen, dus buiten zijn schuld hierin verzeild is geraakt.

1 like

Wat acour_jeroen, SuperC en drexi zeggenā€¦ al heeft een Leim ook een punt.
Maar hoever gaat de verantwoordelijkheid van deze HF gemeenschap voor een ander lidā€¦ Anderen gaan er misschien een precedent aan nemenā€¦
Wat geleerd kan worden is denk ik dat je voor aankoop best altijd checkt bij Rolexā€¦ het zijn nu eenmaal zeer geliefde horloges voor diefstal, namaak, etc.

Als je een Rolex kan aanschaffen kan je het geld dus ook missenā€¦ hoe kut dit ook is.

Laten we dit niet afglijden naar een pro/contra doneren discussie aub. Degenen die het voorstel genegen zijn kunnen een duit in het zakje doen, en wie er niet voor te vinden is, die hoeft niks te doen. Het is wel een jammerlijke zaak dat de veroorzaker hier al zo lang actief was, en hij zich inderdaad laat kennen, absoluut geen gentleman die RenĆ©ā€¦

1 like

Dit is ook voor mij een van de belangrijke redenen om niet te doneren.

Onderstaande regel (en uitgebreider) staat nagenoeg bij iedere advertentie op Uhrforum. Lijkt me helder en duidelijk.

Privatverkauf keine Garantieā€¦ Keine RĆ¼cknahmeā€¦